خبرگزاری کار ایران

نمازی: بازی را با یک اوت دستی باختیم / تعطیلات فرصت خوبی است تا به هماهنگی کامل برسیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۸۶۵

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان از نمایش شاگردانش برابر پدیده ناراضی است و می‌گوید آنها موقعیت‌های خطرناکی را

به گزارش ایلنا، امید نمازی در نشست خبری پس از دیدار برابر پدیده مشهد اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم نتیجه این بازی را چگونه واگذار کردیم. فشار روی پدیده کم بود اما من به بازیکنانم گفتم که به خودشان بیایند چرا که این قانون فوتبال است که اگر گل نزنید گل می‌خورید.

او ادامه داد: ما چه گل‌هایی هم خوردیم. روی اوت دستی  هم گل خوردیم. اینطور که فایده ندارد که یک تیم کلی زحمت بکشد اما گل نزند. ما بازی که می‌توانستیم ببریم را با یک اوت دستی باختیم و در این شرایط انتظار قهرمانی هم داریم اما باید بگویم با این وضعیت نمی‌شود به قهرمانی نزدیک شد. وقتی چند موقعیت دارید و گل نمی‌زنید بهتر است مثل برخی تیم‌ها عقب بنشینیم تا یک امتیاز بگیریم. 

سرمربی ذوب آهن افزود: اتفاقاتی که رخ داده ربطی به دنیای مجازی ندارد. در بازی با سپاهان خطایی روی مسلمان شد و هنوز او از ناحیه پشت پا التهاب دارد و نمی‌تواند به خوبی بدود تا اینجا هم فیزیوتراپی انجام داده و امیدوارم با سرعت بیشتری آماده شود. اما هنوز به صورت کامل آماده نیست و مشکل خاصی هم در این زمینه وجود ندارد اما به هر حال حرف در دنیای مجازی زیاد است و اگر بخواهیم به آنها توجه کنیم باید زندگی خودمان را تعطیل کنیم. امیدوارم که مسلمان هرچه زودتر شرایط بازی پیدا کند اما نباید انتظار داشته باشیم که یک بازیکن سوپرمن باشد.

وی ادامه داد: ما موقعیت‌هایی که بدست می‌آوریم اگر نصف آنها را گل بزنیم برنده می‌شویم. شرایط به گونه ای است که بازیکنان ما باور ندارند که می‌توانند گل بزنند و انگار بازیکنان باور نمی‌کنند که در موقعیت تک به تک هستند. ما حتی ضربه به چارچوب هم نمی‌زنیم و این موقعیت‌ها را تیم های دیگر خیلی راحت تبدیل به گل می‌کنند.

نمازی گفت: مشکل ما این است که گل مفت می‌خوریم و سخت گل می‌زنیم و قانون فوتبال می‌گوید که هرچقدر هم تیم خوبی باشید اما گل نزنید فایده ندارد. پدیده نشان داد که تیم خوبی است و صدرنشینی این تیم بی‌دلیل نیست. آنها با پاس‌های کوتاه برای ما مشکل ایجاد کردند که این مشکل را رفع کردیم اما باید از موقعیت‌ها  استفاده کنیم.

سرمربی ذوب آهن درباره داوری اظهار داشت: من درخصوص موارد دیگر صحبت نمی‌کنم اما باید آنقدر خوب باشیم که حتی داوری هم نتواند اثری در نتیجه داشته باشد. در آن صحنه یک بازیکن روبروی من بود و ندیدم که پنالتی شد یا نه اما بازیکنانی که صحنه را دیده بودند می‌گفتند که صددرصد پنالتی شده است و این موضوعی است که کارشناسان باید درباره آن حرف بزنند. 

وی درخصوص اینکه نتایج ذوب آهن در بیرون از خانه بهتر از داخل خانه بوده، افزود: اگر معقولانه بگویم ما درخانه با استقلال، سپاهان و پدیده بازی داشتیم اما در بیرون از خانه با تیم‌هایی مثل نساجی، سایپا و ماشین‌سازی رقابت کردیم که بین تیم‌ها تفاوت است و همه آنها در یک سطح نیستند. ما نمی‌توانیم بگوییم که چرا در خانه مثل بیرون از خانه امتیاز نمی‌گیریم در بازی با استقلال روی یک اشتباه فردی باختیم و در بازی با سپاهان هم تمرکز نکردیم و بر روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم و به نوعی در هر سه بازی خانگی رقبا ما را تنبیه کردند. 

نمازی درباره تعطیلات لیگ هم تصریح کرد: تعطیلات لیگ در کل به سود تیم‌ها نیست اما شرایط به وجود آمده برای همه تیم‌ها یکسان است و همه به استراحت می‌روند. شاید برای تیمی مثل ما که به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم موقعیت خوبی باشد تا بیشتر تلاش کنیم تا با تمرینات بیشتر غیر از بازی خوب بتوانیم نتیجه هم بگیریم. در فوتبال حرفه‌ای نتیجه حرف اول و آخر را می‌زند و بازیکنان با تجربه‌ای داریم که می‌توانند تیم را جمع‌و جور کنند تا به هماهنگی برسیم و نتیجه کسب کنیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز