خبرگزاری کار ایران

نمازی: اگر خودمان باشیم کمتر تیمی حریفمان میشود/ بازگشتم به آمریکا کذب محض است

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۹۵۴

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان درباره پیروزی مقابل ماشین سازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امید نمازی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی داشتیم. حریف تیم سمجی بود که در تمام بازی‌های قبل خود مساوی کرده بود. ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و کنترل بازی را در دست داشتیم، اما در نیمه دوم مخصوصاً در 20 دقیقه پایانی شرایط برعکس شد. ما نباید به آن شکل عقب‌نشینی می‌کردیم بلکه باید فوتبال‌مان را ارائه می‌کردیم. اگر در همه بازی‌‌ها فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم، کمتر تیمی در ایران حریف‌مان خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه تیمش روی اشتباهات فردی گل خورد، یادآور شد: وقتی تحت فشار قرار می‌گیرید باید توپ را دفع کنید تا تیم نفس بکشد، کاری که بازیکن ما انجام نداد و منجر به گل شد. متأسفانه ما روی اوت دستی بلند گل  خوردیم که در هر صورت برنده بازی شدیم و سه امتیازی باارزش کسب کردیم.

وی با بیان اینکه در ایران تیم‌ها بیشتر روی ضربات ایستگاهی به گل‌ می‌رسند، تصریح کرد: در فوتبال دو راه برای دفاع کردن وجود دارد. یک راه تجمع جلوی محوطه جریمه  است که اکثر تیم‌های ایرانی این راه را انتخاب کرده و به دنبال رسیدن به گل روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی هستند. راه دیگر اینکه توپ و میدان را در کنترل داشته باشید و حریف را در همان زمین خودش کنترل کنید، کاری که ما باید انجام دهیم و آن را ترجیح می‌دهیم. باید به این فلسفه بازی عادت کنیم. در بازی‌های اخیر عملکرد نسبتاً خوبی داشته‌ایم، اما برای موفقیت باید بهتر از این شویم.

نمازی در پاسخ به این سؤال که آیا شایعه بازگشت او به آمریکا صحت دارد یا نه، گفت: به هیچ وجه چنین فکری در سرم نیست و این موضوع کذب است. حضور رسول کربکندی در ورزشگاه دلیل دیگری داشت، چرا که او در تیمی دیگر مسئولیت دارد. متأسفانه در ایران منتظرند یک اتفاق بیفتد تا در مورد آن حاشیه درست کنند. من توجهی به حواشی ندارم و به قراردادم با ذوب‌آهن متعهدم. در این مورد شک نکنید که من جایی نخواهم رفت. کربکندی بزرگ‌تر باشگاه ذوب‌آهن است، اما او برای لذت بردن از بازی ذوب‌آهن به ورزشگاه آمده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز