خبرگزاری کار ایران

نمازی: با نهایت توان مقابل استقلال قرار می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۳۱۵

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنانم به لحاظ حرفه ای در سطح خوبی هستند و می دانند که باید به سه امتیاز بازی مقابل استقلال تهران فکر کنند.

به گزارش ایلنا، امید نمازی پیش از دیدار با استقلال تهران در گفتگو با سایت باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: در اینکه استقلال یک تیم بزرگ و قوی است تردیدی وجود ندارد. این تیم در جمع 8 تیم برتر آسیا است و ما به کیفیت‌های بالای استقلال  واقف هستیم ولی بازیکنان ذوب آهن می دانند که باید با تمرکز کامل در مصاف با این تیم ظاهر شوند و از پس این مسابقه سخت برآیند.

وی ادامه داد: بازیکنانم از پیروزی مقابل نساجی قائمشهر تنها اعتماد به نفسش را به همراه خواهند داشت و به خوبی می دانند که باید با قدرت تمام و با نهایت توان در مصاف حساس مقابل استقلال به میدان روند.

نمازی در مورد جدایی مرتضی تبریزی و عدم حضورش در این مسابقه بیان کرد: به هر حال مرتضی به استقلال پیوست و ما باید برای این بازیکن آرزوی موفقیت داشته باشیم. نقل و انتقال و خرید و فروش بازیکن امری مرسوم در همه جای جهان است و مربیان باید تلاش کنند برای جایگزینی بازیکنانشان بهترین تصمیم را بگیرند. ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند برای حضور در ترکیب تلاش و رقابت کنند و شک ندارم که آنها نمایش خوبی را برای ذوب آهن به اجرا خواهند گذاشت.

نمازی در پایان با اشاره به حمایت‌های خوب کارخانه و باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: آن چیزی که ما برای دیدار مقابل استقلال نیاز داریم حمایت خوب هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان است که می توانند انگیزه را به ساق تک تک بازیکنان تزریق کنند. از آنها می خواهیم به موقع در استادیوم حاضر شوند و پشتیبان تیم‌های شهرشان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز