خبرگزاری کار ایران

نمازی: نیمه دوم در لاک دفاعی فرو رفتیم/ استقلال و پرسپولیس هم اینجا بیایند کارشان سخت خواهد بود؛ به کسی قول نمی دهم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۰۰۷

سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی با نساجی شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، امید نمازی سرمربی تیم ذوب آهن در پایان بازی با نساجی مازندران، اظهار داشت: به تیم نساجی تبریک می‌گویم که با حضور جواد نکونام کار ما را مشکل کردند. آنها در نیمه دوم با انرژی که آوردن کار ما را سخت کردند. نیمه دوم هم خیلی خوب نبودیم اما در مجموع از بچه‌های تیم راضی هستم. در کل و به همه مجموعه ذوب آهن تبریک می گویم. من این برد را به هواداران ، کارگران کارخانه و به خصوص شخص آقای یزدی زاده، مدیرعامل کارخانه شرکت ذوب آهن تقدیم می‌کنم. اولین بردی است که ذوب آهن در بازی اول داشته در این هفت سال اخیر و به همه تبریک می گویم.

وی در ادامه افزود: بازی را خوب شروع کردیم و نیمه اول خیلی خوب بودیم و مالکیت توپ و میدان را داشتیم. با خلاقیتی که درجناح راست داشتیم و با حضور میلاد فخرالدینی و سید حسینی توانستیم به گل برسیم. بعد از گل هم مابقی نیمه را حفظ توپ کردیم. در نیمه دوم با تغییراتی که تیم نساجی داشت شکل بازی تغییر داده شد و ما به لاک دفاعی رفتیم در کل خوب بازی کردیم و خوب بودیم.

امید نمازی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تبریک می‌گویم به تیم نساجی مازندران، من زمانی که با تیم ملی کار می‌کردم مقابل ۱۰۰ تا ۸۰ هزار تماشاگر بازی کردم، واقعاً فکر می‌کنم هر تیمی که به اینجا بیاید بازی سختی مقابل نساجی خواهد داشت. تماشاچیان، یار دوازدهم هستند و این تیم با حمایت هوادارانش بازی‌های خوبی را انجام می‌دهد، شور و اشتیاق تماشاگران در بازی امروز برای ما خیلی جالب بود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که داوری بازی‌ها چطور بود، گفت: فکر می‌کنم داوران خوب بودند، بازی سختی هم نبود. ما جوانمردانه بازی کردیم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. داوران روز خوبی را داشتند و من بعد از بازی به آنها خسته نباشید گفتم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که نیمه دوم چرا شما عقب‌نشینی کردید، گفت: ما در طول فصل عقب‌نشینی در کارمان نخواهد بود، حفظ توپ و بازی تهاجمی در برنامه ما قرار دارد. ما ۲ مصدوم داشتیم؛ ابراهیمی نیمه اول بیرون آمد و با توجه به اینکه تعداد نفرات در این پست کم بود بوحمدان را آوردیم، او نیز در ادامه مصدوم شد و بازیکن برزیلی را به زمین آوردیم، این تغییرات باعث شد ما یک مقدار عقب بیاییم ضمن اینکه تیم نساجی در نیمه دوم انرژی آورد و باعث شد ما عقب‌نشینی کنیم. 

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: این بازی اولی بود که ما انجام دادیم، ما ۴۰ روز تمرین کردیم. من کاملاً یک روش دیگری را برای ذوب‌آهن آوردم، بازی‌های سال قبل با امسال کاملاً متفاوت است به همین دلیل تا بچه‌ها با هم هماهنگ شوند طول می‌کشد، ما در لیگ، جام حذفی، جام باشگاه‌ها برنامه خواهیم داشت. نیمه اول بازی منطقی بود، نیمه دوم حق می‌دهم چون عقب‌نشینی کردیم، به هر حال هرکسی اینجا بیاید کار دشواری دارد، استقلال و پرسپولیس هم بیایند کارشان دشوار است، این بازی اول ما بود و آرام آرام بهتر می‌شویم. ما خوب شروع کردیم و خوب هم تمام کردیم، مطمئن باشید که ما بهتر خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما برای قهرمانی در لیگ قول می‌دهید یا خیر، گفت: ذوب‌آهن چند سال است که نایب قهرمان می‌شود، هدفمان اگر غیر از قهرمانی باشد نباید در ورزش شرکت کنیم، من قول به کسی نمی‌دهم، قول دادن کار مربی نیست، هرکسی قول می‌دهد اشتباه می‌کند چرا که فردا روز در طول فصل ممکن است ۴ بازیکن ما مصدوم شوند و اتفاقات دیگری رخ بدهد. هدف ما این است که نسبت به سال‌های گذشته یک پله بالا برویم، مسابقات جام حذفی، لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا را داریم و سعی می‌کنیم در این رقابت‌ها بهترین بازی‌ها را انجام دهیم، من دست تک تک بازیکنان را می‌فشارم و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز