خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن عاطفه‌ها از 15 شهریور با شعار "مهر بسته به مهر شما"

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۷۲۰

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۷ میلیون ایرانی میزبان صندوق‌های صدقات این نهاد هستند.

به گزارش ایلنا، علیرضا عسگریان(معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره))در گردهمایی مدیران، روسا ادارات و کارشناسان توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان لرستان با گرامیداشت عید غدیر خم و تقارن آن با هفته دولت، شهید رجایی را وجه اصلی امدادگری و خدمت به محرومان دانست و با بیان اینکه امدادگری در دولت انقلابی شهید رجایی به‌عنوان یک فریضه الهی شکل گرفت و شخصیت متبلور شده انقلاب در خدمت به مردم در دولت شهید رجایی نمایان شد، افزود:  شهید رجایی در دل‌ها باقیمانده زیرا صادقانه پای محرومین ایستاد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به مشارکت و احساس خیر در بین مردم اشاره کرد و افزود: امروز رفع فقر موضوعی است که به دلیل ظرفیت‌های عینی و موجود حتماً دست‌یافتنی است و محرومیت ناهمگرایی مردم قابل درمان است.

عسگریان با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم علیرغم افزایش قیمت‌ها در عید سعید قربان برای کمک به محرومان بیان کرد: بنا بر آمار اولیه مردم سخاوتمند و شریف ایران اسلامی ۵۰ تا ۶۰ درصد ریالی و ۴۰ درصد تعدادی نسبت به سال ۹۶ افزایش داشته است.

وی درباره برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی  گفت: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار "مهر بسته به مهر شما" در سه مرحله پنج‌شنبه ۱۵ شهریور در میادین و پایگاه‌های جمع‌آوری، جمعه ۱۶ شهریور در مصلای نماز جمعه و چهارشنبه ۱۱ مهرماه در کلیه مدارس کشور با همکار آموزش‌وپرورش، صداوسیما و بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

عسگریان هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت و محروم عنوان کرد و گفت: جشن عاطفه‌ها نقش مهمی در تأمین مایحتاج نیازمندان و ایجاد تفاهم ملی و رشد و تعالی جامعه است.

وی به راه‌های مشارکت مردم در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: مردم خیراندیش سراسر کشور با روش‌های الکترونیکی بدون مراجعه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌حساب دانش‌آموز واریز نمایند و کمک‌ها و کالاهای اولیه شامل لباس، کیف و کفش و نوشت‌افزار را به پایگاه‌های این نهاد اهدا کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به مشترکین صندوق صدقات این نهاد بیان کرد: ۷ میلیون ایرانی میزبان صندوق‌های صدقات این نهاد هستند و این بالاترین سطح مراوده، ارتباط و همسویی برای کار خیر است.

وی مهم‌ترین عامل اعتماد مردمی به کمیته امداد را دینی بودن، انقلابی عمل کردن و شفافیت خدمات این نهاد ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز