خبرگزاری کار ایران

در راستای تحقق شعار سال انجام شد؛

انعقاد تفاهمنامه همکاری بسیج رسانه گیلان با خبرگزاری ایلنا

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۸۷۲

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با حضور در دفتر خبرگزاری کار ایران در استان گیلان تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای با کیفیت ایرانی را امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، در این نشست محسن جعفری با بیان اینکه تولید کنندگان باید دنبال تولید با کیفیت باشند و مردم به تولیدکنندگان اعتماد کنند، اظهار داشت: بسیج رسانه استان گیلان با واحدهای صنعتی و تولید کنندگان این استان نیز تفاهم‌نامه‌ای در راستای همکاری همه‌جانبه با رسانه‌ها را منعقد خواهد کرد که در راستای پیروی از فرامین مقام معظم رهبری تمام ظرفیت‌های بسیج رسانه در راستای تحقق شعار سال به کار گرفته شود.

جعفری با بیان اینکه همه رسانه‌های استان گیلان را در خط رهبری و انقلاب می‌دانیم، افزود: خط قرمز بسیج رسانه استان گیلان ولایت‌فقیه و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه چهار دهه از عمر انقلاب با فراز و نشیب‌های زیاد را پشت سر گذاشته‌ایم، یادآور شد: مهمترین دستاورد انقلاب ما مردم‌سالاری آن بوده که امروز کشور ایران یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه است و بدون حضور ایران هیچ معادله‌ای در منطقه محقق نخواهد شد.

جعفری افزود: طی ۴۰ سال گذشته فتنه‌های زیادی را از سوی دشمنان دیدیم که توسط مردم با بصیرت ایران دفع شد و مردم ثابت کردند همواره حامی انقلاب و نظام هستند.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره ملت ایران یادآور شد: ترامپ با ادبیات زشت و زننده خود نشان داد ملت ایران را خوب نشناخته چراکه این حرف‌های تکراری روی اراده پولادین ملت ایران تأثیری نداشته و این ملت با بصیرت راه خود را انتخاب کرده و ادامه خواهد داد.

در ادامه این نشست سرپرست خبرگزاری ایلنا استان گیلان نیز ضمن خیرمقدم به رئیس بسیج رسانه استان نسبت به ایجاد تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه افزود: خبرگزاری کار ایران آمادگی خود را برای برندسازی محصولات با کیفیت داخلی و بخصوص تولیدات شرکت‌های استان گیلان اعلام می‌کند.

مجتبی بشری با اشاره به وظیفه ذاتی خبرگزاری ایلنا مبنی بر پوشش مشکلات کارگری و انعکاس اخبار آن افزود: در دوران تصدی بنده در سرپرستی خبرگزاری ایلنای گیلان سعی بر آن شده علاوه بر حمایت از حقوق کارگران از کارفرمایان و صاحبان صنعت نیز حمایت شده و حتی‌المقدور در جهت انعکاس عملکرد و توانمندی‌های آنها اقدام شود، چراکه بر این باوریم اگر کارفرما تقویت شده و مشکلی برای نقدینگی و سایر موارد برای تولید نداشته باشد می‌تواند کارگران را نیز به‌درستی از نظر حقوق و مزایا و ایجاد اشتغال پایدار بهره‌مند کند.

بشری با بیان اینکه این اقدام بسیج رسانه برای تقویت ارتباط رسانه‌ها با صاحبان صنعت برای برندسازی کالاهای با کیفیت ایرانی و بخصوص تولیدات استان گیلان و تبلیغ آن در رسانه‌ها و استفاده مردم از این کالاها که منجر به تقویت اقتصاد داخلی و همچنین ایجاد اشتغال می‌شود، افزود: همیشه بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف و بخصوص بزنگاه‌های تاریخی به داد نظام و مردم و سایر اقشار جامعه رسیده که این اقدام سپاه  و بخصوص بسیج رسانه جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه خبرگزاری کار ایران آمادگی شنیدن مستقیم صدای صاحبان صنعت و تولید در گیلان را دارد، افزود: حاضریم به‌صورت شبانه‌روزی برای بهبود وضعیت تولید و اشتغال استان گیلان کنار صنعتگران و تولیدکنندگان در جبهه خط مقدم اقتصادی نظام اسلامی قدم بر داریم.

بشری با بیان اینکه نظام سلطه امروز با تمام قوا و یک جنگ تمام عیار اقتصادی درصدد ایجاد نارضایتی و فشارهای اقتصادی به ملت بزرگ ایران است، گفت: ملت ایران با اقتدار رو به روی تمامی زورگویی‌های استکبار جهانی و ابرقدرت‌ها ایستاده است. دشمن در تلاش است تا بتواند امید را از مردم بصیر ایران گرفته و نسبت به مسئولین نظام و دولت بدبین نمایند که همه قوا و دولتمردان و تمامی جریانات و گروه های سیاسی باید در شرایط کنونی فارغ از هر نوع عقیده و خط و خطوط سیاسی در جهت حفظ نظام اسلامی در شرایط حساس کنونی و حراست از خون شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شهدای مدافع حرم گام بردارند.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج رسانه استان گیلان و خبرگزاری کار ایران در این استان در ۸ ماده به امضای طرفین رسید.

انعقاد تفاهمنامه همکاری بسیج رسانه گیلان با خبرگزاری ایلنا

انعقاد تفاهمنامه همکاری بسیج رسانه گیلان با خبرگزاری ایلنا

انعقاد تفاهمنامه همکاری بسیج رسانه گیلان با خبرگزاری ایلنا

انعقاد تفاهمنامه همکاری بسیج رسانه گیلان با خبرگزاری ایلنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز