خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه شرق استان تهران خبرداد:

جاده هراز عصر جمعه یکطرفه می‌شود/ ترافیک سنگین در محور فیروزکوه

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۶۷۶

رئیس‌پلیس راه شرق استان تهران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده هراز خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد و کاهش بار ترافیک، محور هراز از روز جمعه یکطرفه می شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیاوش محبی با بیان این مطلب اظهار داشت: از ساعت ۱۲ روز جمعه الی ۲ بامداد روز شنبه تردد خودروها از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه الی ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء و پیست اسکی آبعلی به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز شنبه الی ۲۴ همان روز  از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز شنبه الی ۲۴ همان روز  از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء و پیست اسکی آبعلی به صورت یکطرفه خواهد بود.

محبی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز گرشته الی ساعت ۶  روز یکشنبه در محورهای هراز، فیروزکوه و محور تهران –  سمنان و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: در محور هراز و فیروزکوه همچنین تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶  الی ۲۴ امروز و  همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه الی ساعت ۲۴ روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز با توجه به این که تعطیلات آخر هفته و عید غدیر با هم تقارن پیدا کرده به صورت پرحجم در جریان است.

وی ادامه داد: در این مواقع به دلیل افزایش حجم ورود خودروها و نبود گنجایش در محورها نیازمند همراهی و همگامی بیشتری از سوی رانندگان پلیس هستیم، در حال حاضر در محور فیروزکوه در دو باند رفت و برگشت شاهد ترافیک سنگین هستیم و مسافران در این مواقع باید با صبر و آرامش رانندگی کنند تا با مشکل و حادثه خاصی روبرو نشوند.

وی در خصوص اوضاع ترافیکی محور فیروزکوه نیز اظهار کرد: تردد در این محور مواصلاتی و شاهراهی کشور در لاین جنوب به شمال و شمال به جنوب به صورت پرحجم و سنگین در جریان است و مسافرین به مرور در حال تخلیه این جاده هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم گفت: تردد در این دو محور به عادی و روان در حال جریان است و رانندگان به مرور در حال تخلیه جاده و رسیدن به مقاصد خود هستند.

وی افزود: رانندگان در صورت برخورد با ترافیک‌های سنگین با صبر و آرامش و رانندگی و از سرعت، سبقت و حرکات مارپیچ پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز