خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛

راه اندازی نخستین کانون شکوفایی خلاقیت بانوان در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۸۳

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان در حاشیه آیین راه اندازی این کانون، گفت: هدف از ایجاد کانون شکوفایی خلاقیت، فرهنگ سازی در حوزه ایده پردازی و کمک به تبدیل شدن ایده های افراد به پدیده های تجاری قابل فروش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بابک مختاری اظهار داشت: برای تعمیرات و خرید تجهیزات این کانون حدود 500 میلیون ریال هزینه شده و کانون از تمام ایده های با قابلیت تجاری شدن حمایت می کند.

وی ادامه داد: پنج کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری در بهبهان، مسجد سلیمان، باغملک، رامین و اندیمشک، و پنج مرکز رشد شامل یک مرکز در خرمشهر، 2 مرکز در دزفول و 2 مرکز در اهواز فعال است.

مختاری بیان کرد: اصلی ترین واحد زیر مجموعه پارک علم و فناوری که به جمع آوری و فرهنگ سازی ایده های ایده دهندگان کمک می کند این کانون ها هستند. 

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به لزوم تقویت فرهنگ ایده پردازی گفت: جوانان برای یافتن شغل بیشتر به سمت کارمند شدن تمایل دارند و اقتصاد دولتی درخوزستان افراد را به سمت کارمند شدن و کارهای دولتی سوق می دهد. 

وی با بیان اینکه در سال های آینده دستاوردهای این کانون را در خوزستان خواهیم دید ابراز امیدواری کرد و افزود: با راه اندازی این مرکز، فرهنگ ایده پردازی از خانواده نهادینه می شود.

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان نیز عنوان کرد: با وجود همه توانمندی های موجود، هنوز نتوانسته ایم مسیر جهش داری را در استفاده از توانمندی های بانوان در سطح خوزستان فراهم کنیم و این یک ضعف است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نیز گفت: در کانون های شکوفایی خلاقیت و نوآوری، بانوان را در جهت اشتغال و کارآفرینی هدایت می کنیم و موظف هستیم در مقوله زیر ساخت های بانوان تلاش کرده و ضعف ها را برطرف کنیم.

سیده فرانک موسوی ادامه داد: تلاش می کنیم عقب ماندگی حوزه بانوان را با نگاه عدالت جنسیتی برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز