خبرگزاری کار ایران

گلمرادی عنوان کرد:

شدیدترین خسارت کشاورزی در هندیجان صورت گرفته و باید جبران شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۷۱

جلسه بررسی مشکلات کشاورزان هندیجان، با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و معاون امور آب سازمان آب و برق خوزستان در سالن اجتماعات فرمانداری بندر هندیجان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، با نزدیک شدن به فصل کشت و زراعت با هماهنگی فرمانداری و رئیس دفتر ارتباطات مردمی نماینده مجلس در هندیجان، جلسه فوری رفع موانع و مشکلات کشاورزان این شهرستان با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار و مسئولان آب جنوب شرق در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست، ابراهیم خلیلی مقدم از کشاورزان با سابقه هندیجان ضمن انتقاد تند و صریح به سازمان آب و برق خوزستان، اظهار داشت: اکثر زمین‌های بیابانی در هور هندیجان، ماهشهر و امیدیه متعلق به برخی مسئولان استان خوزستان است.

وی افزود: علت خشکی رودخانه زهره هندیجان، انتقال آب به‌ صورت بی‌محابا به شوره‌زارهایی است که زمین‌های آن متعلق به مسئولان است. ما مردم هندیجان در حال از بین رفتن هستیم و آب شرب نداریم، آن ‌وقت مسئولان آب را در شوره‌زارها رها سازی می‌کنند.

علی گلمرادی نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: متأسفانه با سوء تدبیر،  کشاورزی، دامداری و صیادی، هندیجان از بین رفته است و دیگر رودخانه زهره شکوه گذشته را ندارد.

وی ادامه داد: مسئولان موظف هستند که خسارت کشاورزان را هر چه سریع‌تر تا آخرین مبلغ پرداخت نمایند و اگر نمی‌خواهند حق آبه هندیجان را رها سازی کنند، باید حقوق ماهانه به کشاورزان پرداخت شود.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز