خبرگزاری کار ایران

شهردار هندیجان خبر داد:

برگزاری دوره "فرماندهی‌عملیات و آموزش اطفاءحریق" برای آتش‌نشانان‌ هندیجانی

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۷۷۴

شهردار هندیجان از برگزاری دوره "فرماندهی عملیات و آموزش اطفاء حریق" برای آتش نشانان هندیجانی به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، به منظور حفظ آمادگی‌های کارکنان واحد آتش‌نشانی هندیجان، یک دوره آموزش کسب مهارت‌های آتش نشانی در مرکز آتش نشانی شهرداری هندیجان برگزار شد.

کوروش حشمدار، شهردار هندیجان برگزاری کلاس آموزشی در واحد آتش نشانی را مهم برشمرد و اظهار کرد: این دوره آموزشی در ایستگاه شماره یک واحد آتش‌نشانی هندیجان جنوبی و توسط «احسان دریایی» برگزار شد.

وی با بیان اینکه باید هر مدت یک بار این کلاس‌ها را برگزار کنیم تا کارکنان چابکی خود را حفظ کنند، افزود: این اولین دوره‌ای است که توسط کارشناس مجرب سازمان آتش‌نشانی پتروشیمی بندر امام خمینی«ره» در زمینه فرماندهی عملیات و آموزش اطفاء حریق برگزار و تجربیات خوبی نیز به کارکنان ما منتقل شد.

شهردار هندیجان تاکید کرد: برگزاری دوره‌های آتش نشانی برای خدمات‌دهی بهتر به مردم است.

حشمدار در پایان، به روز شدن تخصص کارکنان در راستای خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان را از دیگر اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.

انتهای پیام/
محمدمهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز