خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار هندیجان:

نصب چراغ راهنمایی و رانندگی در هندیجان یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۵۲۷

معاون فرماندار هندیجان گفت: عدم نصب صحیح یا عدم وجود چراغ راهنمایی و رانندگی برای یک شهر خجالت‌‌آور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، بهنام خضعلی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای ترافیک هندیجان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن انتقاد شدید از بی‌توجهی مدیران دستگاه‌های اجرایی به جلسات این فرماندار، اظهار کرد: ما از مسئولانی که در جلسات شورای ترافیک شرکت نمی‌کنند انتظار داریم حضور جدی پیدا کرده چرا که این شورای ترافیک با جان انسان‌ها سر و کار دارد.

وی افزود: در جلسات فرمانداری باید روسای ادارات حضور یافته چرا که باید در خصوص معضلات، مشکلات شخص مدیر اداره تصمیم‌گیری می‌کند نه اینکه یک کارمند معمولی را به جلسات فرمانداری می‌فرستد.

معاون فرماندار هندیجان ادامه داد: مسئولان باید قبل از برگزاری جلسات شورای ترافیک با کارشناس فرمانداری هماهنگ بوده و اقدامات خود را به وی اطلاع دهند؛ موضوعات در جلسات شورای ترافیک با حضور پلیس راهور، پلیس ‌راه کارشناسی و تصویب می‌شود.

خضعلی در خصوص سرویس‌های مدارس گفت: این طرح باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود و زمانی برای هدر دادن نیست چرا که در آستانه شروع مدارس هستیم به همین دلیل باید با شرکت‌های خصوصی تماس گرفته و هماهنگی شود.

وی عنوان کرد: اگر شرکتی در خصوص سرویس‌های مدارس وجود نداشته باشد ما برنامه دیگری را اجرایی می‌کنیم و اگر وجود داشته مسئولان پیگیری کرده و با این شرکت‌ها هماهنگی کنند.

معاون فرماندار هندیجان بیان کرد: عدم نصب صحیح یا عدم وجود چراغ راهنمایی و رانندگی برای یک شهر خجالت‌‌آور است. ما برای کوچک‌ترین اقدامات هم باید مداوم صحبت و جلسه برگزار کنیم تا هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکل چراغ راهنمایی و رانندگی اقدام شود.

خضعلی ضمن ابراز گلایه نسبت به اجرایی نشدن مصوبات شورای ترافیک تصریح کرد: هر مصوبه‌ای که در شورای ترافیک تصویب شده و اجرایی نشود، جای نارضایتی است.

 

انتهای پیام/
محمدمهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز