خبرگزاری کار ایران

پایداری سیستم تامین آبرسانی استان خوزستان با نگاه به افق چند ساله

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۴۲۶

جلسه ای به ریاست مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری، در خصوص اهمیت پایداری و سلامت آب در سطح استان خوزستان در هتل بوستان سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سعید فیوضی گفت: با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر که باعث بروز مشکلات عدیده ی کم آبی و گاها بی آبی در سطح کشور شده است، نباید نگاه ها به این موضوع صرفا نظامی و امنیتی باشد، بلکه بایستی با رصد و پایش کلیه تهدیدات و موانع پیشرو به بررسی و طراحی سناریوهای محتمل در تامین و انتقال آب با بهره گیری از ملاحظات پدافند غیرعامل، گام های اساسی در جهت مصون سازی کلیه زیرساخت های حیاتی استان برداریم.

وی در ادامه با اشاره به مهم بودن مسئله تامین آب سالم برای استان خوزستان و با توجه به قرار گرفتن این موضوع در دستور کار دولت، افزود: مسولین استان می بایست با ارائه یک مدیریت جهادی و سازنده در استفاده ی بهینه از منابع آب استان تلاش نمایند.

فیوضی عنوان کرد: شناسایی آسیب های اجتماعی و رصد این موارد را با هدف رفع آنها و نیز پایداری سیستم آب رسانی با نگاه افق چند ده ساله باید مدنظر قرار گیرد.

در ادامه سیامک عنصری رئیس گروه پدافند غیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گزارشی از تهدیدات و موانع موجود در تامین و انتقال آب در سطح استان ارائه داد و از مسئولین پدافند غیرعامل شرکت های زیر مجموعه ی سازمان آب و برق خواست ضمن توجه به موارد گزارش مذکور با بررسی دقیق تر مشکلات و مسائلی که در حوزه ی کاریشان می تواند باعث بروز تهدید گردد را رصد نموده و به صورت گزارش دقیق در جلسات بعدی ارائه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز