خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خوزستان خبرداد:

350 پروژه به مناسبت هفته دولت در خوزستان به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۸۴۹

معاون‌سیاسی-اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه در هفته دولت در استان خوزستان 350 پروژه به بهره برداری می‌رسد، گفت: برای هفته دولت برنامه‌هایی با پیوست‌های فرهنگی و هنری که بتواند نشاط و امید را در سطح استان گسترش دهد، تدارک دیده ایم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، حسین علی حسین‌زاده با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در استان خوزستان، اظهار کرد: هفته دولت رسما از دوم شهریورماه با شعار شفافیت، پاسخگویی و کارآمدری آغاز می‌شود و امیدواریم در این راستا بتوانیم گام های عملی موثری برداریم.

وی افزود: با توجه به اینکه هفته دولت میان دو عید سعید قربان و غدیر خم قرار گرفته برای هفته دولت در استان خوزستان، برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای پیش‌بینی شده است. در این زمینه ضمن اینکه برنامه‌های سالانه مانند همیشه در حال اجرا است، برنامه هایی با پیوست های فرهنگی و هنری که بتواند نشاط و امید را در سطح استان گسترش دهد برای هفته دولت تدارک دیده ایم.

معاون سیاسی- اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اقداماتی که در بحث پروژه‌های عمرانی در سطح روستاها و شهرها انجام گرفته است، تصریح کرد: عمده کارهای اجرایی استان بر دوش دهیاران، بخشداران و فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان است و در این زمینه زحمات بسیاری را متحمل می شوند. آنها شبانه روز برای پروژه ها و اجرای کارها در استان وقت می گذارند و در این زمینه با همکاری صدا و سیمای استان خوزستان فرصتی را فراهم کرده ایم تا گزارش اقداماتی که توسط آنها انجام گرفته است، ارائه شود.

حسین زاده بیان کرد: در کنار کارهای فرهنگی و هنری پیش بینی شده، افتتاح پروژه ها در روستاها و شهرهای مختلف استان و همچنین کلنگ زنی پروژه‌های جدید در استان برنامه های دیگری را نیز تدارک دیده ایم و تصور می کنیم که تنوع و گستردگی همه این کارها بسیار خوب و قابل قبول است و با گذشته تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت در استان خوزستان 350 پروژه به بهره برداری می رسد، ادامه داد: حضور مردم در کنار مسولان در اجرای پروژه ها و همچنین همراهی آن ها در افتتاح پروژه ها می تواند، آینده بهتری را برای استان رقم بزند. 

معاون سیاسی- اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد: از 350 پروژه ای که در استان خوزستان افتتاح می‌شوند، 50 پروژه ملی هستند که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در بخش‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران و انرژی و ... به بهره برداری خواهند رسید. 

حسین زاده با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث سلامت و درمان استان، اظهار کرد: در کنار بحث توسعه در خوزستان، موضعی که دارای اهمیت است، بحث گسترش و ارتقا رفاه اجتماعی است و مساله بهداشت نیز به شکلی زیر مجموعه این مساله به حساب می آید. در بحث بهداشت و سلامت در خوزستان، طرح مهم تولید محصول سالم که از دو سال گذشته آغاز شده یکی از طرح هایی است که بسیار مورد توجه است.

وی ادامه داد: این طرح شامل هشت محصول در استان خوزستان می شود. اقلامی مانند پیاز، سیب زمینی، گوجه، خیار و محصولاتی که مصرف بسیاری در استان خوزستان شامل این طرح هستند تا شاهد ارتقا سلامت مردم باشیم. این طرح با هدف کاهش استفاده از کود و سموم و به منظور ارتقا سطح سلامت مردم در استان خوزستان آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز