خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار تاکید کرد؛

لزوم مدیریت و انتظام بخشی به مصرف منابع آبی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۷۵۱

معاون عمرانی استاندار خوزستان بر تمرکز تصمیم گیری های حوزه آب استان در شورای حفاظت از منابع آب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شورای حفاظت از منابع آب استان با حضور معاون عمرانی استاندار و اعضای این شورا از دستگاههای مرتبط در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار و در این جلسه بر تمرکز تصمیم گیری های حوزه آب استان در این شورا تاکید شد.

هاشمی زاده ضمن اشاره به لزوم حضور فرمانداران در جلسات شورای حفاظت از منابع آب، تاکید کرد: ترتیبی اتخاذ شود تا کلیه فرمانداران  27 شهرستان استان تا پایان سال به صورت نوبه ای در جلسات این شورا حضور پیدا کنند.

وی افزود: دبیرخانه شورا تحلیلی کارشناسی شده و دقیق از عملکرد و اقدامات شهرستانها در حوزه حفاظت از منابع آب تهیه کرده و ترتیب تقدیر و تجلیل از شهرستانهایی که اقدامات شایانی در این خصوص داشته اند فراهم نماید.

معاون عمرانی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم کنترل و مدیریت مناسب در خصوص نظم و انضباط بخشی به مصرف منابع آبی، تصریح کرد: موضوع ما بیشتر از کمبود منابع آبی، مدیریت و انتظام بخشی به مصرف منابع آبی است.

وی با اشاره به وجود انواع ایده های قابل اجرا در حوزه کشاورزی و آبیاری، ادامه داد: کشاورز ما باید بداند از ابتدای شروع به کار تا انتها، منابع آبی مورد مصرف او دارای انتظام و مدیریت شده است.

هاشمی زاده همچنین شرکت آب و فاضلاب استان را موظف کرد در جلسه آتی شورا گزارشی از آخرین وضعیت نصب کنتور در مراکز برداشت آب ارائه نماید.

معاون عمرانی استاندار در پایان با بیان اینکه باید استراتژی خود را در حوزه مدیریت و حفاظت منابع آبی به درستی طراحی و از اهرم ها به خوبی استفاده کنیم، گفت: از اولویت های پیش روی شورای حفاظت از منابع آب ملزم نمودن صنایع پتروشیمی استان برای بهره گیری از آب شیرین کن ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز