خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران:

طرح آبرسانی به فریدونکنار به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۲۸۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت:طرح آبرسانی به فریدونکنار به بهره برداری رسید.

به گزارش ،ذبیح الله ذاکری،مدیرعامل  شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران،در این مراسم، کیفیت مطلوب آب را  خط قرمز کارکنان آبفا دانست و گفت: کیفیت آب با نظارت کارشناسان بهداشتی روزانه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی، ادامه داد: برای دستیابی به این مهم نیز در برخی از شهرها پکیج حذف آهن نصب و راه اندازی شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ضمن  اشاره به کاهش بارندگی و افت ذخایر سفره های آب زیرزمینی افزود: مشترکین همواره باید مدیریت مصرف را در امور روزمره  خود اعمال نمایند.

 ذاکری با بیان بر اساس تدوین نقشه راه ، در درازمدت باید از آبهای سطحی به ویژه سدها برای تامین آب شرب استفاده  کرد، اظهار داشت: به همین منظور احداث تصفیه خانه های آب در دستور کار قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، به عقب ماندگی استان مازندران در برخورداری از طرحهای فاضلاب اشاره کرد و گفت: درحال حاضر 13 درصد مردم استان از این طرحها بهره مند هستند.

 مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ادامه داد: با استفاده از تسهیلات بانک توسعه اسلامی در 5شهر استان طرحهای فاضلاب اجرایی می شود که با اتمام آن، میانگین جمعیت برخوردار  از این طرحها به 40درصد خواهد رسید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز