خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

با تخصیص اعتبارات، اجرای پروژه‌های عمرانی شتاب بیشتری می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۸۱۱

استاندار کردستان گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز در بخش های مختلف زیربنایی روند اجرای پروژه های عمرانی در کردستان شتاب بیشتری می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در پایان سفر یک روزه معاون محترم ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان کردستان اظهار داشت: این سفر مصوبات و دستاوردهای بسیار خوبی برای تکمیل و اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی در سطح استان حاصل کرد که امیدواریم نتایج این سفر موجب تسریع در روند توسعه عمرانی استان شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری راه ارتباطی گردنه صلوات آباد سنندج را بیش از 55 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با دستور معاون ریاست جمهوری این میزان اعتبار برای پروژه تامین شد که امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

مرادنیا همچنین با اشاره به وضعیت اجرای پروژه راه آهن همدان به سنندج نیز گفت: این پروژه نیز که دارای مشکل تامین اعتبار بود در این سفر مصوب شد برای اجرا و تملک اراضی آن بالغ بر 50 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد که در ادامه و درمجموع برای تکمیل و راه اندازی این طرح بیش از 400 میلیارد تومان مورد تا پایان سال 99 تخصیص می یابد.

استاندار کردستان بازدید از کریدور شمال به جنوب را از دیگر برنامه های این سفر عنوان و خاطر نشان کرد: در این سفر ضمن بازدید از این پروژه که به شدت با مشکل تامین اعتبار مواجه بود مقرر شد تا با تامین بیش از 150 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز در پایان سال جاری بیش از 80 کیلومتر دیگر از این محور تکمیل و راه‌اندازی شود.

استاندار کردستان ابراز داشت: در این سفر همچنین مصوب شد تا بیش از 5 میلیارد تومان برای تکمیل و بهره‌برداری کنار گذر شهر سقز اختصاص یابد.

مرادنیا همچنین از تخصیص 15 میلیارد تومان برای تکمیل و راه اندازی پروژه سد چراغ ویس سقز خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز