خبرگزاری کار ایران

حیدری: ترس برای بازیکن پرسپولیس معنایی ندارد/ هواداران نقش اساسی دارند

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۶۶۵

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم اعتقاد دارد بازیکنی که پیراهن پرسپولیس و استقلال را بر تن می کند نباید از هیچ تیمی بترسد.

به گزارش ایلنا، جدال پرسپولیس و الدحیل در دوحه می تواند یکی از مهترین و بزرگ ترین بازیهای تاریخ پرسپولیس باشد که سرخ پوشان می توانند با ارائه یک بازی منطقی هواداران خود را امیدوار به صعود کنند.

سپهرحیدری بازیکن اسبق سرخپوشان پایتخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد جدال با الدحیل گفت: همه بر این موضوع باور دارند که الدحیل تیم بسیار قوی و خطرناکی دارد که همیشه از بازیکنان خوب و گرانقیمت بهره می برده اما این موضوع نباید در روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته و انها با ترس وارد زمین شوند. 

مدافع اسبق قرمزپوشان ضمن تمجید از برانکو خاطر نشان کرد: قطعا تفکرات آقای برانکو و تدابیری که خواهد اندیشید به ما کمک خواهد کرد تا نتیجه ی خوبی در مقابل این حریف قدرتمند بگیریم و بتوانیم با حضور هوادران پرشمار خودمان در ورزشگاه آزادی جشن صعود را برگزار کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با نقش سید جلال در مورد هدایت بازیکنان اینطور توضیح داد: سید جلال حسینی بازیکن میدان دیده و با تجربه ای است که در میادین بزرگ آسیایی و جام جهانی بازی کرد و تجربه ی گرانبهایی دارد . کاپیتان سرخپوشان می تواند با ارتباط کلامی و بازی خوانی بالایی که دارد با بازیکنان جوانتر ارتباط برقرار کند و آنها را در زمین راهنمایی کند.

حیدری ضمن بیان سرعت بالای انتقال توپ بازیکنان الدحیل بیان کرد: باید بازی را طوری پیش ببریم که با مدیریت آن بتوانیم برنامه های کادر فنی تیم حریف را خنثی و با یک نتیجه ی خوب، امیدوارانه چشم به استادیوم آزادی و حضور خیل عظیمی از هوادارن  بدوزیم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس یک تیم واقعی است افزود: تمام بازیکنان پرسپولیس در خدمت تیم بازی می کنند و کار تیمی در پرسپولیس آقای برانکو حرف اول را می زند. بازیکنان با شرح وظایف خود آشنا هستند و می دانند در زمین چه باید انجام دهند. 

پیشکسوتها سرخها در مورد رویارویی احتمالی سرخابی های پایتخت در مرحله نیمه نهایی نظر جالبی دارد: اینکه ما از الآن به فکر بازی نیمه نهایی باشیم و حواسمان به تیم استقلال باشد که آنها چه می کنند می تواند تمرکز ما را بر هم بزند و ما را از هدفمان دور کند. قطعا این رویارویی تاثیرات مثبتی در فوتبال ما خواهد گذاشت و باعث خواهد شد که یک تیم ایرانی به فینال رقابتها راه پیدا کند که ما پرسپولیسی ها امیدواریم و دوست داریم که آن تیم پرسپولیس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز