خبرگزاری کار ایران

نسخه آقای گل پرسپولیس برای صعود در بازی با الدحیل

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۲۰۴

پیشکسوت و آقای گل سرخ‌ها معتقد است سرمربی تیم باید در جدال رفت مقابل الدحیل بیشتر به ساختار دفاعی و حفظ دروازه تیمش تمرکز کند.

به گزارش ایلنا، گل نخوردن، همان چیزی است که پرسپولیس در قطر به آن نیاز دارد و فرشاد پیوس هم به شاگردان برانکو توصیه‌اش کرده است: «پرسپولیس بازی بسیار سختی پیش رو دارد. الدحیل بازیکنان حرفه‌ای و سرنوشت‌سازی دارد که از هر فرصتی به بهترین شکل استفاده می‌کنند. تیم برانکو باید با برنامه‌ریزی در قطر بازی کند. در درجه اول نباید گل بخورد و بازیکنان باید از تک موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده کنند. گل نخوردن در این بازی یعنی پرسپولیس نیمی از راه صعود را رفته چرا که در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی با کمک هواداران می‌تواند الدحیل را حذف و به نیمه‌نهایی صعود کند.»

پیوس عملکرد آقای گل فصل پیش را هم اینطور توجیه کرده است: «کار علیپور نسبت به فصل قبل خیلی سخت‌تر شده چون همه تیم‌ها با شناخت بیشتری از حرکات او مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند. از طرفی پرسپولیس با کمبود بازیکن و یک بازیساز حرفه‌ای روبه‌رو است که این هم زمینه‌ساز کمتر گل زدن علیپور شده است. این مهاجم جوان باید بیشتر تلاش کند و خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد و از تک‌موقعیت‌ها گل بسازد. من مطمئنم که او امسال هم آقای گل لیگ خواهد شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز