خبرگزاری کار ایران

برانکو ایوانکوویچ – قطر؛ در جدال شماره هشت

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۲۰۶

فردا، برانکو برای هشتمین بار مقابل یک تیم قطری روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند. حال آنکه در ۷ بازی قبلی، ۳ بار شکست خورده و دو پیروزی و دو تساوی هم در کارنامه دارد.

به گزارش ایلنا، آمار کلی سرمربی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اما بهتر است. برانکو ایوانکوویچ در ۲۵ بازی آسیایی روی نیمکت پرسپولیس نشسته که حاصل آن ۱۲ برد، ۶ باخت و ۷ تساوی بوده است؛ یعنی پیروزی ۴۸ درصدی.

 در لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ پرسپولیس با لخویا، بنیادکار و النصر همگروه بود و برانکو تنها در سه دیدار آخر مقابل النصر، لخویا و بنیادکار روی نیمکت نشست که نتیجه‌اش دو برد و یک باخت بود. قرمزها به یک هشتم نهایی صعود کردند و با وجود پیروزی یک بر صفر در بازی رفت، بازی برگشت را 3 بر صفر به الهلال باختند و حذف شدند. نخستین باخت سرمربی کروات پرسپولیس در همین فصل رقم خورد. پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ تا نیمه نهایی پیش رفت. در مرحله گروهی با الهلال، الریان و الوحده همگروه بود و بازی با تیم قطری را با شکست 3 بر صفر در دوحه و تساوی بدون گل در تهران به پایان رساندند. پرسپولیسی‌ها بعد از صعود از گروه مرگ در مرحله یک هشتم نهایی با لخویا روبه‌رو شدند که بازی تهران بدون گل و بدون برنده تمام شد و بازی برگشت را پرسپولیس با یک گل برد. صعود از یک چهارم نهایی با پیروزی برابر الاهلی رقم خورد اما در نیمه‌نهایی دیگر تیم عربستانی یعنی الهلال قرمزها را حذف کرد. در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ حریف قطری پرسپولیس در مرحله گروهی، السد بود که بازی رفت را 3 بر یک برد و در بازی برگشت با یک گل به پرسپولیس باخت. حالا قرمزها بعد از پشت سر گذاشتن الجزیره، برای صعود به نیمه نهایی باید تیمی دیگر از قطر یعنی الدحیل را شکست بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز