خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی:

قزوین باید عظمت گذشته خود را بازیابد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۵۸۶

رئیس سازمان انرژی اتمی در بازدید از اولین سمپوزیوم ساخت سردیس شهدا و مفاخر قزوین گفت: قزوین مهد دانش و علمای بزرگ بوده است و جا دارد که عظمت گذشته خود را باز یابد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر صالحی، در بازدید از اولین سمپوزیوم ساخت سردیس شهدا و مفاخر قزوین، گفت: هر جامعه‌ای نیازمند الگو و اسوه‌ است. اگر جامعه‌ای الگویی در مقابل خود نداشته باشد، سرگردان و حیران خواهد بود. 

صالحی، قزوین را مهد دانشمندان و علمای بزرگ دانست و افزود‌: با تشویق و راهنمایی و الگودهی به جوانان می‌توان به بازیابی عظمت گذشته این شهر تاریخی کمک کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با تأکید بر اینکه مفاخر همچون شعله و چراغ‌هایی هستند که نورافشانی می‌کنند و علاقه‌مندان را به سوی خود جذب می‌کنند، ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری و متولیان فرهنگی شهر قزوین با برگزاری چنین رویدادهایی، الگوهای شایسته‌ای پیش روی همشهریان و به‌ویژه جوانان قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی اقدام فرهنگی بسیار ارزشمند و وزینی است، برای بانیان آن از خدواند طلب ارج و خیر کرد.

صالحی ادامه داد: این سمپوزیوم فرصتی مناسب است تا هنرمندان بزرگی از سراسر کشور گرد هم بیایند و ضمن رقابت با هم و رصد کار یکدیگر، هنر خود را به دوستداران آن عرضه کنند.

 رئیس‌سازمان انرژی اتمی در پایان اظهار امیدواری کرد با به‌ نمایش درآمدن آثار این هنرمندان، میراث ارزشمند مفاخر و مشاهیر شهر ماندگار شده و موجب افتخار و سربلندی شهر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز