خبرگزاری کار ایران

در ورزش بدون ویرایش مطرح شد؛

93 ورزشکار از تهران به جاکارتا اعزام شده اند

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۵۴۰

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در هفته دولت از 14 پروژه عمرانی رونمایی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، برنامه "ورزش بدون ویرایش" با موضوع بررسی ورزش در هفته دولت، با حضور حسین رحیمی پور (معاون روابط عمومی و سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

در این برنامه حسین رحیمی پور با اشاره به فعالیت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سال اخیر، گفت: توجه به زیرساخت و توانمندسازی هیات های ورزشی کشور از جمله اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سال گذشته بوده است.

وی با بیان این که موفقیت تیم های ملی ریشه در هیات های ورزشی دارد، عنوان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر کمک های مالی خوبی تقدیم هیات های ورزشی کشور شده است.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه اضافه کرد: در اعزام ورزشکاران به بازی های آسیایی جاکارتا استان تهران بیشترین سهم ورزشکار را دارد.

وی با اشاره به این که 93 تن از ورزشکاران حاضر در مسابقات جاکارتا از استان تهران اعزام شده اند، اظهار داشت: از کل کشور بیش از 300 ورزشکار در 41 رشته ورزشی برای حضور در مسابقات جاکارتا اعزام شده اند. 

حسین رحیمی پور با اشاره به پروژه های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، خبر داد: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در هفته دولت از 14 پروژه عمرانی رونمایی خواهد کرد.

وی افزود: فاز اول جاده تندرستی ورزشگاه تختی در جنوب شرق تهران به عنوان اولین پروژه عمرانی و ورزشی در استان تهران به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد.

معاون روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: مجموعه ورزشی بعثت در جنوب تهران و ورزشگاه امام علی (ع) در شمال شرق تهران از جمله پروژه هایی است که در هفته دولت به افتتاح می رسد.

وی خاطر نشان کرد: سالن های طبقاتی مجموعه ورزشگاهی تختی در شمال شرق تهران، سالن 15 خرداد در ورامین، سالن ورزشی باغ شهر در شهر ری، سالن ورزشی صالح آباد در بهارستان، زمین چمن مصنوعی در ملارد و پردیس و مهر امام رضا، سالن های ورزشی شهریار و داوود آباد و شهدای ورامین از جمله مهم ترین پروژه های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هستند که در هفته دولت شروع به کار می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز