خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

فرمانداران حق ندارند در هیچ جلسه ای که شائبه انتخاباتی دارد، شرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۶۰

نزدیک شدن به انتخابات می طلبد که فرمانداران دقت خود را بیش از پیش کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه سالم برگزارکردن انتخابات مهمتر از انتخاب افراد است، گفت: فرمانداران امانتداران رای مردم هستند و حق ندارند وارد فضای جناحی شوند.

به گزارش ایلنا، حسین هاشمی در همایش فرمانداران شهرستان های استان تهران گفت: فرمانداران حق ندارند در هیچ جلسه ای که شائبه انتخاباتی دارد شرکت کنند اما وظیفه دارند فضای انتخاباتی را رصد کرده و ارائه تحلیل دقیق داشته باشند.

وی بیان کرد: فرمانداران موظفند واقعیت های فضای انتخاباتی را منعکس کرده و باید امانت دار باشند.

هاشمی با بیان اینکه فرمانداران حق ندارند به حمایت از جناح یا کمرنگ کردن جناح دیگری وارد فضای انتخاباتی شوند، تاکید کرد: نباید از جاده تعادل خارج شد تنها باید به سالم برگزارشدن انتخابات فکر کرد.

استاندار تهران با محترم شمردن رای مردم اظهار کرد: نزدیک شدن به انتخابات می طلبد که فرمانداران دقت خود را بیش از پیش کنند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بحثزمین خواری و ساخت و سازهای غیر مجار در دولت تدبیر و امید از اهمیت بالایی برخوردار است بیان داشت: گرچه کارنسبتا خوبی در استان تهران در زمین جلوگیری از زمین خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز شده اما کافی نیست و باید اقدامات افزایش یابد.

هاشمی خواستار دقت بیشتر فرمانداران در بحثمبارزه با زمین خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز شد و تاکید کرد: نباید به هیچ عنوان در این زمینه کوتاهی شود و باید از طرق مختلف جلوی آن گرفته شود.

استاندار تهران در پایان با تاکید بر اینکه زمین خواری و ساخت و ساز غیر مجاز در دولت تدبیر و امید کاهش یافته است، عنوان کرد: پیشگیری از زمین خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز اولویت فرمانداران باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز