خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج مطرح کرد:

اختلاف شورا شخصی نیست/ چالش‌ها برای خدمت بهتر مدیریت شهری است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۴۹۰

عضو شورای شهر کرج، گفت: اختلاف اعضای شورا، شخصی نیست و صرفا تفاوت در دیدگاه هاست، تمام این چالش ها برای خدمت بهتر به شهر و شهروندان است و چیز دیگری نیست.

به گزارش ایلنا، مهدی حاجی قاسمی در ارتباط با حواشی ایجاد شده در شورای شهر کرج و لغو جلسه رسمی صبح دیروز شورا و جلسه فوق العاده عصر برای تعیین هیات رئیسه، افزود: به جای دامن زدن به حواشی باید به سمت تقویت روحیه وحدت و همدلی گام برداریم. 

وی با بیان اینکه اگر بگویم هیچ اختلافی میان اعضای شورا وجود ندارد، درست نیست، یادآور شد: تا حدودی اختلاف هست اما همگی به این موضوع باور داریم که اعضای یک خانواده هستیم و باید برای اعتلای خانواده تلاش کنیم. 

این عضو شورا تاکید کرد: البته اختلاف ها به هیچ وجه شخصی نیست و صرفا تفاوت در دیدگاه هاست، تمام این چالش ها برای خدمت بهتر به شهر و شهروندان است و چیز دیگری نیست.

حاجی قاسمی تنها راه برون رفت از شرایط موجود را نزدیک شدن اعضا به یکدیگر دانست و گفت: برای جبران کاستی ها دو چندان تلاش خواهیم کرد. 

وی به تغییر هیات رئیسه شورا نیز اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات هیات رئیسه موضوع عجیبی نیست؛ در تمام شهرها انجام گرفته و در کرج نیز انجام خواهد شد.

گفتنی است که علیرغم ابلاغ نامه فرمانداری به اعضای شورای شهر کرج در ارتباط با برگزاری جلسه فوق العاده عصر دیروز، مبنی فوریت انتخاب هیات رئیسه شورا، مجدد با غیبت رئیس، نائب رئیس و سه عضو شورا، تشکیل نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز