خبرگزاری کار ایران

در سومین روز از هفته دولت؛

مجتمع آبرسانی سوادکوه کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۱۸۰

در سومین روز از هفته دولت و با حضور مدیرعامل آبفاشهری مازندران، فرماندار و مسولان شهرستانی، خانواده معزز شهدا و اقشار مختلف مردم، مجتمع آبرسانی سوادکوه کلنگ زنی شد.

به گزارش ایلنا از بهشهر، ذبیح الله  ذاکری در این مراسم با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید، 58حلقه چاه در این استان حفر وتجهیز شد، گفت: به منظور تامین آب مورد نیاز مشترکین تاکنون 726 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه و104 کیلومتر خط انتقال آب  و 153 کیلومتر شبکه فاضلاب در سطح استان انجام شد.

وی، تصریح کرد: امسال طی هفته دولت نیزبه منظور افزایش توان تامین و مقابله با کمبود آب در پیک مصرف 3حلقه چاه با آبدهی 135 لیتردر ثانیه حفر و تجهیز می شود .

سعید یزدانی فرماندار شهرستان سوادکوه در سخنانی با بیان اینکه طرحهای عمرانی برای رفاه و آسایش مردم اجرا می شود، اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم از افتخاران دولتمران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر امور آب وفاضلاب شهری سواد کوه در این مراسم  گفت: همزمان با کلنگ زنی مجتمع آبرسانی سوادکوه، عملیات احداث تصفیه خانه آب چشمه دراسله با ظرفیت 100 لیتر در ثانیه نیز آغاز می شود.

 اسماعیلی افرا  افزود: حوضچه های آبگیر، ته نشینی و زلال سازی گندزدایی، سوله برای نصب فیلترهای شنی تند، ایستگاه پمپاژ و مخزن جمع کننده در این مجتمع  احداث می شود.

وی، اعتبار پیش بینی برای اجرای این طرحها را 45میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: 7هزار خانوار از مزایای این طرحها برخوردار می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز