خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام کرد:

افتتاح 30 پروژه شهرک‌های صنعتی مازندران در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۱۷۳

مدیرعامل شهرک شهرک‌های صنعتی مازندران از افتتاح 30 پروژه در شهرک‌های صنعتی مازندران در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سیدمصطفی موسوی درخصوص تعداد پروژه‌های قابل افتتاح و اعتبار آن طی هفته دولت در استان  اظهار داشت: در هفته دولت، بیش از 30 پروژه قابل افتتاح در شهرک‌های صنعتی استان با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریالبه بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: از بین این طرح‌ها، 18 پروژه بزرگ و برجسته‌ طبق برنامه‌ریزی انجام شده، افتتاح و به بهره‌برداریمی‌رسند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: اقدامات ما در این پروژه‌ها شامل ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب، گازرسانی، فیبرنوری، آسفالت و زیرسازی معابر و تکمیل و ترمیم زیرساخت‌های موردنیاز در شهرک‌های صنعتی استان است.

وی درخصوص بهبود وضعیت تصفیه خانه‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان بیان داشت: ما طی سال گذشته 2 تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بشل که بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه استان است و تصفیه‌خانه شهرک صنعتی جویبار را به افتتاح رساندیم که شهرک صنعتی بشل 1500 مترمکعب و جویبار 700 مترمکعب در شبانه روز ظرفیت پالایش دارد.

موسوی ادامه داد: طی سال جاری نیز نوسازی و بازسازی تصفیه خانه شهرک صنعتی بهشهر را در دستور کار خود قرار دادیم که جزء پروژه‌های افتتاحی طی هفته دولت در استان قرار دارد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات شرکت درخصوص زمین هزار هکتاری شهرک صنعتی بهشهر تصریح کرد: این موضوع در دست پیگیری است تا روال اداری واگذاری را طی کند. مطالعات آن انجام شده است، مجوز محیط زیست آن نیز در حال انجام است و روال اداری خود را در حال پیمودن است و بعید می‌دانم طی سال‌جاری ساخت و ساز در آن آغاز شود.

مدیرعامل شهرک شهرک‌های صنعتی مازندران اضافه کرد: این زمین 60 درصد زمین‌های صنعتی موجود در استان است و این چنین وسعتی نیازمند اخذ مجوز محیط زیست از کشور را دارد که در مرحله پیگیری و اقدام است.

موسوی درخصوص افتتاح یا برنامه‌ریزی برای ساخت و راه‌اندازی شهرک‌های صنفی در مازندران اعلام داشت: ما مجوز پروانه بهره‌برداری شهرک صنفی برنج را صادر کردیم و آماده افتتاح است، شهرک صنعتی بنکداران آمل هم اقدامات آن به اتمام رسیده و می‌توانیم در دست افتتاح بگذاریم و در کنار این دو شهرک، تملک زمین برای ایجاد شهرک صنفی مبلمان در بابلسر را در دست اقدام داریم و اگر این تملک زمین انجام شود، کل واحدهای مبلمان بهنمیر و بابلسر را یکجا در شهرک صنفی مستقر می‌کنیم و این نوید را می‌دهیم که مطالعات و نیازسنجی لازم را درخصوص سایر شهرهای استان را هم در دست اقدام و انجام داریم تا به ترتیب اولویت، وارد بحث ساخت شهرک صنفی شویم.

وی درخصوص احتمال تمدید 8 شهریور آخرین مهلت طرح بخشودگی بدهی معوق واحدهای تولیدی مازندران تأکید کرد: این مهلت هنوز تمدید نشده است و ما با مکاتبه با شهرک‌های صنعتی اعلام کردیم که این یک فرصت بسیار خوبی برای واحدهای تولیدی است که اگر بدهکاری دارند و یا مشمول جرایم معوقه و دیرکرد شدند، از این فرصت استفاده کنند و تا حد بسیار زیادی این بخشودگی برای آن‌ها اتفاق بیفتد و از واحدها خواسته‌ایم که از این فرصت استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز