خبرگزاری کار ایران

فرماندارساری خبرداد:

ساخت پروژه بیمارستان هزار تختخوابی شهرستان ساری

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۰۶۹

احمد حسین زادگان نماینده عالی دولت درمرکز استان از ساخت پروژه بیمارستان هزار تختخوابی شهرستان ساری در زمین14 هکتاری واقع در ماهفروجک خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری ، احمد حسین زادگان نماینده عالی دولت درمرکز استان از ساخت پروژه بیمارستان هزار تختخوابی شهرستان ساری در زمین14 هکتاری واقع در ماهفروجک خبرداد.

 

احمد حسین زادگان فرماندار شهرستان ساری تاکید کرد : احداث بیمارستان هزار تختخوابی ماهفروجک در راستای حمایت و سیاست دولت در اجرای طرح نظام سلامت شهر و شهروند انجام می شود.

مسئول ارشد شهرستان ساری برگزاری نشست را مبنی بر ایجاد بستری برای تعامل و همکاری واستفاده حداکثری از ظرفیت قانونی طرفین اعلام کرد و افزود : با توجه به اینکه هزینه اولیه بیمارستان هزار تختخوابی 300 میلیارد تومان اعلام شده است ،در راستای تامین بخشی ازهزینه ها توسط دانشگاه علوم پزشکی تصمیماتی در جهت معاوضه و یا فروش املاک این مرکز متناسب با اعتبار برآوردی اتخاذ شده است .

در این نشست جان بابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ساخت خوابگاه دختران در زمین .... هکتاری خبردادو گفت : این خوابگاه در کنار مجتمع پیامبر اعظم ساخته خواهد شد و دارای باشگاه و سالن ورزشی می باشد .

وی افزود : از سال 95 با ساماندهی و ساخت این خوابگاه ،دیگر هیچ دانشجوی دختر در سطح شهر نخواهد بود.

جان بابایی هم چنین از احداث مرکز سرطان در مافروجک اشاره کرد و ابراز داشت : طرح جامع سرطان از سوی وزرات بهداشت در چهار مرکز اصفهان ،مشهد،تهران،ساری با مشارکت موسسه الغدیر درحال اجرا است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز