خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال در جمع آبی‌پوشان؛

تاج: استقلال تیم ملی کشور ماست/ حضور شفر به فوتبال ایران شخصیت داده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۰۸۸

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در آستانه رقابت‌های آسیایی برای آبی‌پوشان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که به همراه امیرمهدی علوی مسئول حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی فدراسیون در محل تمرین استقلال روز شنبه حاضر شده بود، برای دقایقی با بازیکنان استقلال در پایان تمرین صحبت کرد.

متن صحبت های مهدی تاج در جمع استقلالی ها در ادامه می آید:

استقلال تیم ملی کشور ماست. من خودم خیلی به بازی با السد امیدوار هستم. می دانم مدیران استقلال و پرسپولیس خیلی زحمت کشیده‌اند. یک مربی بسیار خوب به اسم آقای شفر در کنار شما قرار دارد که به فوتبال ما شخصیت داده است. حضور چنین سرمربی ای باعث غنی شدن و پر محتوا شدن فوتبال ما می شود. این یک موضوع خوب برای استقلال است. امیدوارم بازی با السد، یک بازی خوب باشد. میزان هزینه‌ها و میزان شرایطی که حریف دارد را می‌دانم. می‌دانم هزینه‌های ما با تیم‌های قطری غیر قابل مقایسه است ولی ما ایرانیم و با همین بازیکنان اتفاقات بزرگی تاکنون رخ داده است. امیدوارم ببرید. مدیرعامل استقلال و وزیر ورزش خیلی زحمت کشیدند. قرار بود با آقای وزیر به اینجا بیایم که الان من سلام ایشان را به شما میرسانم. ان‌شاءالله یک اتفاق خوب رخ دهد. معتقدم شما بازیکنان بسیار خوبی هستید. آقای فتحی تمام وقت در استقلال هستند. آقایان قراب و عبداللهی و حاجیلو از پیشکسوتان فوتبال ما هستند. امیدوارم در کل اتفاقات خوبی برای استقلال در بازی با السد رخ دهد.

با پایان صحبت های مهدی تاج در جمع بازیکنان و مربیان، امیر حسین فتحی ضمن تشکر از حضور رئیس فدراسیون فوتبال و حمایتهای ایشان، ابراز امیدواری کرد تا استقلال بتواند در دیدار با السد نتیجه خوبی برای فوتبال ایران کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز