خبرگزاری کار ایران

نگاه کمیته انضباطى پلیسى است

تهدید مهدى رحمتى عملی می‌شود؟ پشت پرده فوتبال ایران در میکسدزون آسیایى

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۱۲۶

سید مهدى رحمتى بابت پذیرفته نشدن درخواست فرجام خواهى محرومیتش به شدت شاکى شده و مسوولان فوتبال را تهدید به افشاگرى کرد.

کاپیتان استقلال که در دیدار دربى به دلیل اتفاقات و درگیرى هایى که به وجود آورد با محرومیت از سوى کمیته انضباطى مواجه شد، انتظار داشت این مساله با درخواست فرجام خواهى برطرف شود اما روز گذشته کمیته انضباطى این محرومیت را قطعى اعلام کرد.

کاپیتان شماره یک استقلال که اکنون به همراه تیمش در اردوى پیش از جدال با التعاون حضور دارد با انتشار پستى تهدید آمیز در صفحه اینستاگرامش مسوولان کمیته انضباطى و فدراسیون فوتبال ایران را به تهدید مواجه کرده و اعلام کرده در پایان جدال با این حریف عربستانى ناگفته هایش در خصوص مسائل پشت پرده فوتبال ایران را در میکسدزون خواهد گفت.

متن گفته هاى مهدى رحمتى به این شرح است:

اگر تا امروز درباره این حکم ناعادلانه و عجیب و غریب سکوت کردم فقط به احترام آقای تاج بود.

من حتی فکر می‌کنم در انتشار خبر پذیرفته نشدن تجدید نظر در آستانه‌ی بازی حساس نماینده ایراان مقابل عربستان هم شیطنت و کینه شخصی وجود دارد.

اگر نمی‌توانم به فیفا شکایت کنم لااقل در همین میکسدزون لیگ قهرمانان آسیا ( بعد از بازی با التعاون) درباره اتفاقات عجیب این روز‌های فوتبال ایران صحبت خواهم کرد از نگاه پلیسی کمیته انضباطی به فوتبال ایران و سکوتش درباره کسر امتیاز‌ها گرفته تا حضور غیر فوتبالی‌ها، دوشغله‌ها و بازنشسته‌‌ها در فوتبال ایران!

کاش وزارت ورزش، قوه قضاییه و نهادهای نظازتی به احوال این روزهای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توجه بیشتری داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز