خبرگزاری کار ایران

پیام فتحی برای هواداران قبل از دیدار سرنوشت ساز/ بهانه دست ای اف سی ندهید

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۰۵۳

سرپرست باشگاه استقلال پیش از دیدار با السد پیامی خطاب به هواداران این تیم ثابت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی سرپرست این باشگاه در آستانه دیدار با السد در لیگ قهرمانان آسیا، پیامی را برای هواداران صادر کرد که در ادامه می خوانید:

با سلام بر بهترین هواداران فوتبال آسیا
به آوردگاه مهمی رسیده ایم، مسابقه با السد بدون تردید یکی از بازیهای حساس این فصل تیم محبوب استقلال محسوب میشود و همه اعضای خانواده بزرگ استقلال برای کسب موفقیت در این دیدار همدل و متحد هستند. شما هواداران سرمایه های اصلی باشگاه و یار دوازدهم تیم در هر مسابقه ای هستید و همه ارکان باشگاه همواره قدردان حضور شما هستند.

با حضور حداکثری شما حامیان همیشگی و یکدست آبی شدن ورزشگاه آزادی، نیروی تیم دوچندان میشود و چه زیباست که در ورزشگاه پر از تماشاگر، بتوانیم نتیجه ای موفق و غرور آفرین کسب کنیم.

اما در این میان نکته ای وجود دارد که باید با شما در میان بگذارم و آن جریمه هایی است که از جانب کنفدراسیون فوتبال آسیا بر استقلال اعمال میشود. AFC تا الان برای مسابقات لیگ قهرمانان امسال، باشگاه استقلال را حدود 80 هزار دلار جریمه کرده است! مبلغی که معادل بیش از 800 میلیون تومان است و میتوانست مشکلات بسیاری را از باشگاه حل کند. براساس قوانین لیگ قهرمانان، هرگونه رفتاری مانند پرتاب مواد محترقه، استفاده از لیزر، استعمال دخانیات، نشستن روی پله های میان سکوها و ... با جریمه های نقدی سنگین رو به رو میشود.

لذا اینجانب از هواداران محترم استقلال تقاضا میکنم بار دیگر فرهنگ والای استقلال را به نمایش بگذارند و با ارایه رفتاری که همواره زبانزد بوده، هیچ گونه بهانه ای به مسئولان و ناظران این مسابقه ندهند. بهترین حمایت ممکن از تیم محبوب استقلال، تشویق و روحیه دادن به بایکنان و مربیان تیم است تا دست در دست هم بتوانیم شبی خاطره انگیز و همراه با موفقیتی را در ورزشگاه آزادی رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز