خبرگزاری کار ایران

السد برای بازی با ما یک هفته مسابقه نداشته است

شفر: با صد در صد توان بجنگیم برنده می‌شویم / تعدادی فکر نمی‌کردند روزی درباره نیمه نهایی لیگ قهرمانان صحبت کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۱۴

سرمربی استقلال تهران معتقد است یکی از دلایل اصلی موفقیت آبی‌ها و راهیابی آنها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور پرشور طرفداران در ورزشگاه است.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در آغاز نشست خبری پیش از دیدار استقلال تهران مقابل السد قطر گفت: لیگ قهرمانان یک اتفاق بسیار بزرگ و فوتبال عجیب است.تمام بازیکنان و کادرفنی ما با احساس خوب به این بازی می‌آیند و تمام تلاششان را انجام می‌دهند که برنده باشیم. تعدادی در گذشته بودند که فکر نمی‌کردند روزی اینجا باشیم و درباره نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنیم. 

او ادامه داد: این به خاطر کار و روحیه تیمی است. السد آن تیم گذشته نیست که مقابل پرسپولیس بازی کرد. دو بازیکن خوب از اتلتیکو و کره جنوبی جذب کرده اند و ما اگر به این مرحله رسیدیم به خاطر کار تیمی ما نبوده و به خاطر ذهنیت مثبتی است که در تیم ما وجود دارد. از دلایل اصلی ما در این مرحله حمایت تماشاگران است که در ورزشگاه ها حضور دارند.

شفر افزود: ما برای این بازی آمادگی داریم اما صد در صد آماده نیستیم. 5 بازیکن جدا شدند و 5 بازیکن جدید به ترکیب ما اضافه شدند. ما هر روز با تیم کار می‌کنیم. برای ما اهمیت دارد که تماشاگران فردا روی سکوها باشند. 

سرمربی آلمانی گفت: باید هواداران ما همانند بازی با الریان، العین و ذوب آهن ما را به جلو هُل بدهند و امیدوارم نتیجه لازم برای بازی برگشت را کسب کنیم. بازیکنان ما خوشحال هستند و دغدغه آنها این است که بازی خوبی به انجام برسانند و همه آنها می‌دانند فردا روز ماست. نتیجه ای نیاز داریم که اندوخته ما برا بازی برگشت باشد. بازی برگشت ما دو روز بعد از بازی تیم ملی و چهار روز بعد از بازی لیگ برتر است و این را نمی‌توانیم بپذیریم. السد به دلیل بازی با ما یک هفته بازی نداشت و ما امروز آخرین تمرین پیش از بازی را انجام می‌دهیم. اعتماد به نفس دارم و می‌دانم فردا باید چه کاری انجام بدهم. اگر بازیکنان با صد در صد توانشان بجنگند می‌توانیم برنده شویم.

وینفرد شفر در پاسخ به این سوال که استقلال در پنج بازی اخیر لیگ برتر در گلزنی مناسب عمل نکرده است، گفت: تبریزی بازیکنی نیست که بتواند لبِ خط بازی کند و خیلی از مواقع ما سه مهاجم داریم. زمانی که ما توپ داریم هر دو بازیکن ما از چپ و راست به عنوان مهاجم وارد محوطه جریمه حریف می‌شوند. شانس‌های زیادی در بازی مقابل فولاد و پارس جنوبی جم داشتیم و آنچه بیشتر از همه چیز نیاز داریم ضربه آخر به توپ است. وقتی در بازی همانند فولاد که بازیکنان حریف در محوطه خودشان جمع می‌شوند ما باید بیشتر شوتزنی کنیم تا به گل برسیم. 

شفر درباره عملکرد علی کریمی گفت: دفعه قبل هم به شما گفتم که دلیل تعویض علی کریمی چیست و اینکه بازی با السد برای ما مهم است. بازیکنی همانند او باید همیشه آماده باشد چون ما به اون نیاز داریم و در جریان مسابقه می‌تواند تاثیرگذار باشد.

از وینفرد شفر درباره بلیت فروشی بازی سوال شد که او گفت من قیمت بلیت را هم نمی‌دانم. من سرمربی هستم و اگر کار مدیریتی داشته باشم شاید قیمت بلیت را می‌دانستم. چیزی که متفاوت است این خواهد بود که تیم‌هایی که به ورزشگاه آزادی می آیند با دیدن جو ورزشگاه عصبی می‌شوند.

شفر درباره اینکه بازی رو به روی علی کریمی در ترکیب السد قطر ژاوی است، عنوان کرد: نه علی بلکه هر بازیکنی که به تیم جدیدی می‌رود باید با شرایط وفق پیدا کند و کریمی بازیکنی که است که می‌تواند ما را در مسیر درست برای رسیدن به پیروزی کمک کند. بازیکنی با پتانسیل بالاست و شرایط خوبی دارد؛ او کاملا آماده است. متاسفانه فرشید باقری پدرش را از دست داد و در تمرین روز گذشته ما خیلی خوب بود.مهم ترین مسئله ما این است که هماهنگ باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز