خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل خبر داد:

افتتاح 54 پروژه عمرانی سیاهکل در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۸۱۰

فرماندار سیاهکل گفت: 54 پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان سیاهکل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل با اعلام این مطلب که در هفته دولت سال جاری تعداد 54 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 223538 میلیون ریال در این شهرستان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: این طرح ها و پروژه های عمرانی در جهت توسعه و آبادانی شهرستان و رفاه و آسایش مردم شریف شهرستان سیاهکل صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: پروژه های شهرستان فعال هستند و امروز شهرستان سیاهکل تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است و بهره برداری از پروژه های حوزه های آب ، راه ، جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان و مسکن مددجویان در سطح شهرستان برگ زرین دیگری از خدمات صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید است که هدف از اجرای این طرح ها در راستای بهره مندی عمومی از خدمات گسترده دولت ،توسعه همه جانبه و ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی در جامعه است.
 
اسلامی با تشریح اقدامات صورت گرفته در مدیریت منابع آب کشاورزی  به احداث کانال های بتنی و چند طرح دیگر در جهت انتقال آب کشاورزی و دیگر پروژه های مورد افتتاح و بهره برداری روستاهای شهرستان اشاره و اظهار امیدواری کرد با اجرای این پروژه ها در سال های آتی مشکل تامین آب کشاورزی به طور کامل مرتفع شود.
 
وی با تبیین اهمیت اجرای طرح بهسازی و آسفالت محور اسپیلی به گولک بیان داشت : این پروژه با اعتبار 30 میلیارد ریالی علاوه بر تخصیص اعتبار 32 میلیارد ریال قبلی به سر جمع اعتبار تخصیصی از جمله نکات مثبت و مورد توجه پروژه های قابل بهره برداری در حوزه راه است که با اجرای آن تحولی بزرگ در حوزه راهداری شهرستان صورت خواهد گرفت. 
 
فرماندار سیاهکل ادامه داد : در گذشته کمبود آب شرب یکی از مشکلات جدی در بخش دیلمان و پیرکوه بود اما با اجرای طرح های جدید در حوزه های آبفای و آبفار مشکل تامین آب شرب در شهر دیلمان و بسیاری از روستاها تا حدود زیادی حل خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز