خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر مسکن و شهرسازی استان مازندران؛

5 پروژه راه و شهرسازی بهشهر به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۹۶

با حضور مدیر مسکن و شهرسازی استان مازندران 5 پروژه راه و شهرسازی بهشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با حضور مهران مهردادی مدیر مسکن و شهرسازی استان مازندران پروژه های مرمت و روکش آسفالت محوطه مسکن مهر 870 واحدی شهرک امام خمینی بهشهر ، تکمیل 100 واحد مسکن مهر، آسفالت محوطه 168 واحدی فرهنگیان مسکن مهر شهرک امام خمینی به بهره برداری رسید و آسفالت راه روستایی بیشه بنه – عیدین به طول حدود 5 کیلومتر و راه روستایی الارز به طول 2 کیلومتر بهسازی شد.

مدیر مسکن وشهرسازی استان مازندران گفت: 250 واحد از مسکن مهر 870 واحدی راکد بوده که با توجه به پیگیری های انجام شده، پیمانکار مجدد فعالیت اجرایی را آغاز کرد و متقاضیان واحدها نیز استقبال کردند.

مهردادی بیان کرد: یکی از دغدغه های مردم ساکن در این شهرک آسفالت و روکش آن بود که آسفالت محوطه 168 واحدی فرهنگیان مسکن مهر و محوطه 870 واحدی شهرک امام خمینی بهشهر بهسازی شد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: روکش آسفالت مسکن مهر شهرک امام با اعتبار 900 میلیون تومان و آسفالت 168 واحدی فرهنگیان مسکن مهر با اعتبار 200 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مسیح ناصحی افزود: برای 100 واحد مسکن مهر که آماده تحویل به متقاضیان است برای هر واحد 50 میلیون تومان هزینه شد و همزمان با این پروژه ها، آسفالت راه روستایی بیشه بنه – عیدین به طول حدود 5 کیلومتر و راه روستایی الارز به طول 4 کیلومتر دو پروژه ی آسفالت راه روستایی بخش یانه سر بودند که با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز