خبرگزاری کار ایران

نبیان در جلسه شورای مسکن استان:

پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر مازندران تکمیل خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۷۸۵

مردم و متقاضیان مسکن مهر در مازندران یقین داشته باشند که همه پروژه‌های نیمه کاره تکمیل و به مالکین تحویل داده خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: یکی از دغدغه‌های مسوولین استان تامین مسکن مناسب برای مردم مازندران است.

به گزارش ایلنا از ساری، علی نبیان در جلسه شورای مسکن استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و در استانداری مازندران برگزار شد، بیان داشت: مردم و متقاضیان مسکن مهر در مازندران یقین داشته باشند که همه پروژه‌های نیمه کاره تکمیل و به مالکین تحویل داده خواهد شد.

وی از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن مازندران در پروژه مسکن مهر تقدیر کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز نقش ویژه‌ای در تسریع احداثاین پروژه‌ها داشته‌اند.

نبیان به وجود مشکلات در برخی پروژه‌های مسکن مهر مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: تعاونی ۶ رامسر، می‌ارکلای ساری و مسکن مهر بهشهر از جمله پروژه‌های بزرگ و مهم ماست که نیازمند حمایت بیشتر جهت تکمیل سریع‌تر هستند.

معاون عمرانی استاندار مازندران حضور مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر را در استان مازندران به فال نیک گرفت و ادامه داد: امیدواریم در این جلسه تصمیمات لازم و ضروری در راستای تسریع پروژه‌ها اتخاذ شود.

گفتنی‌ست در این جلسه و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و پیمانکاران، مشکلات برخی پروژه‌های مسکن مهر مازندران بررسی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز