خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا:

تیپ‌های پیاده و تکاور به تیپ‌های متحرک و هجومی و واکنش سریع تبدیل شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۴۷

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا تاکید کرد: کارکنان نیروی زمینی ارتش همچون سایر نیروها امروز در برابر هر گونه تهدیدی که کشور را در خطر بیاندازند، آمادگی مقابله، ایثار و جانفشانی دارند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علی جهانشاهی با اشاره به طرح‌های مختلف نیروی زمینی در جهت تغییر ساختار این نیرو، گفت: امروز به فضل الهی تیپ‌های پیاده و تکاور ما به تیپ‌های متحرک و هجومی و واکنش سریع تبدیل شده‌اند و این برنامه‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: به جرات می‌گویم که تحرک و آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته ارتقای بسیار زیادی پیدا کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا اضافه کرد: کارکنان نیروی زمینی ارتش همچون سایر نیروها امروز در برابر هر گونه تهدیدی که کشور را در خطر بیاندازند، آمادگی مقابله، ایثار و جانفشانی دارند.

جهانشاهی با بیان اینکه تغییراتی که در ساختار و تجهیزات نیروی زمینی صورت می‌گیرد بر اساس تهدیدات روز است، اظهار داشت: تامین نیازهای معیشتی کارکنان نزاجا، ارتقای روحیه کارکنان، آموزش به کارکنان، زدودن چهره کهنگی از محیط خدمت و بازسازی پادگان‌های نیروی زمینی اقدامات بسیار مثبتی است که طی یکی، دو سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز