خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی اردبیل:

تقویم رویدادهای گردشگری اردبیل بر اساس ظرفیت مناطق بازنگری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۱۱

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از بازنگری تقویم رویدادهای گردشگری این استان بر اساس ظرفیت مناطق خبر داد.

به گزارش ایلنا، صغری فرشی در جشنواره عسل هیر تصریح کرد: رویدادها و جشنواره‌های گردشگری فرصتی جهت معرفی توانمندی های استان ها است.

وی اضافه کرد: در نظر داریم با بازنگری تقویم رویدادها نسبت به معرفی جاذبه ها اقدام کنیم و جشنواره هایی متناسب با توانمندی مناطق برگزار کرد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: در عین حال ضروری است رویدادهای گردشگری تجارت محور بوده و حامی اقتصاد مناطق باشد.

فرشی متذکر شد: در برگزاری جشنواره‌ها، نهادهای مدنی یاری‌گر دستگاه‌های اجرایی هستند و خیرین نیز می‌توانند به این حوزه ورود کرده و در تعریف و برگزاری جشنواره ها مشارکت داشته باشند.

وی همچنین خواستار مشارکت بانوان خیر در برگزاری جشنواره‌های گردشگری شد و تاکید کرد: بانوان خیر می‌توانند با تشکیل تعاونی نسبت به برگزاری جشنواره ها مشارکت کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره عسل هیر تاکید کرد: این جشنواره فرصتی جهت معرفی جاذبه های گردشگری این شهر است.

به گفته فرشی از جمله جاذبه‌های شاخص پیرامون این شهر، منطقه نمونه گردشگری دریاچه نئور و دربند هیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز