خبرگزاری کار ایران

اجرایی کودکانه و عروسکی از قصه‌های عمو شلبی

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۱۲۸

جشنواره عروسکی میزبان «عمو شلبی» می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش «خواب ربا» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی افسانه زمانی و به عنوان تولیدی از مدرسه سینما تئاتر «هنرهفتم» از جمله نمایش‌هایی است که در بخش دانش‌آموزی هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک روی صحنه می‌رود.

این نمایش در سومین روز جشنواره نمایش عروسکی (شنبه سوم شهریور ماه) در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.  

متن این نمایش بر اساس قصه‌های شل سیلورستاین نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: «عمو شلبی یکی از ماجراهای عجیب دوران کودکی خودش رو به یاد میاره که ...» 

در اجرای این اثر نمایشی گروهی ده نفره از هنرجویان موسسه هنر هفتم که در رده سنی بین 9 تا 13 سال هستند، هدایت عروسک‌ها را بر عهده دارند.

سانیا احتجاب، هومن اردکانی‌زاده، فاطمه حیدرهانی، مهدی دانشور، هستی زمان وزیری، نیوشا ساعتچی، سبحان سهراب،غزل قنبریان، نیکا مشهدی، صدرا معمر بازی‌دهندگان و صداپیشگان این نمایش هستند. همچنین دو نوجوان دیگر، آرین شریعتی و نیما مصلحی، ساخت موسیقی را بر عهده دارند. فرزانه عاقلی با ساخت عروسک و مژده پورزنگنه به عنوان دستیار کارگردان با اجرای این نمایش همکاری دارند.

شل سیلورستاین ( که به عمو شلبی هم شهرت دارد) شاعر ، داستان نویس و کاریکاتوریست آمریکایی است که آثارش هم برای کودکان و هم بزرگسالان جذاب و خواندنی است.

موسسه سینما تئاتر «هنرهفتم» که موسسه آموزشی تخصصی در حوزه کودک و نوجوان است، برای آشنایی هنرجویان خود با نمایش عروسکی، نمایش «خواب ربا» را با طراحی، نویسندگی و کارگردانی افسانه زمانی، برای اجرا در جشنواره نمایش عروسکی تهران ـ مبارک آماده اجرا کرده است.

این نمایش که مدت زمان آن 30 دقیقه است، روز شنبه سوم شهریور ماه در دو نوبت 16:30 و 19 در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز