خبرگزاری کار ایران

در مراسم تشییع صادق صندوقی مطرح شد؛

گلایه از بی‌توجهی صداوسیما و رسانه‌ها به برخی هنرمندان+عکس

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۰۴۶

حاضران در مراسم تشییع پیکر صادق صندوقی از نبود نگاه یکسان صداوسیما و رسانه‌ها به هنرمندان ابراز گلایه کردند.

به گزارش ایلنا، مراسم تشییع پیکر صادق صندوقی هنرمند و تصویرگر کتابهای قصه، کودکان و نوجوانان صبح امروز (جمعه 2 شهریور) از مقابل خانه هنرمندان برگزار شد.

سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با گلایه از صداوسیما گفت: متاسفانه رسانه‌ها و صداوسیما برای درگذشت برخی از افراد و هنرمندان هر کاری از دستش برمی‌آید انجام می‌دهند اما در ارتباط با هنرمندانی مثل صندوقی کم‌لطفی می‌کنند درحالیکه بسیاری از ما شیرین‌ترین لحظاتمان  زمانی بود که کتاب‌های او را خریدیم.

مصطفی رحماندوست نیز گفت: امروز هر فردی که از درگذشت صندوقی خبردار می‌شود و یاد صادق صندوقی می‌افتد می‌گوید من با تصویرهایش بزرگ شدم. همه ما و مردم ایران به نحوی حس بصری و تصویرخوانی خودمان را مدیون این هنرمند هستیم. من افتخار همکاری با او را به مدت شش یا هفت سال در مجله رشد داشتم. او تصویر می‌ساخت و من بدون شک از او تبعیت می‌کردم.

امیرمحمد دهستانی، سینماگر  و انیمیشن‌ساز نیز گفت: باید قدر هنرمندانی مانند صندوقی را که در دل مردم هستند، دانست. این هنرمند امضای خاصی دارد.

حجت‌الاسلام زائری نیز گفت: چشم‌های ما را آثار صندوقی بزرگ کرد و هر کسی که چشمانش با آثار این هنرمند بزرگ شده، عزادار اوست. امروز صندوقی به صندوقش می‌رود و دیر یا زود نوبت به ما هم می‌رسد، لحظات سخت و حساسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز