خبرگزاری کار ایران

محمدی‌فرد خبر داد:

تحصیل رایگان مددجویان البرزی در مرکز آموزش علمی کاربردی کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۴۹۴

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز می‌توانند در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی مرکز علمی کاربردی کمیته امداد امام(ره) به‌صورت رایگان و بدون پرداخت شهریه تحصیل کنند.

به گزارش ایلنا، محمّد محمّدی فرد با اشاره به اینکه حمایت از دانشجویان برای تحصیل در مراکز آموزش عالی جزو خدمات فرهنگی این نهاد است، گفت: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی کمیته امداد در رشته‌های مددکاری اجتماعی خانواده با کد رشته محل 11816، امور فرهنگی با کد رشته محل 12790 برای مقطع کاردانی و همچنین رشته‌های مددکاری اجتماعی خانواده با کد رشته محل 20790 و مدیریت برنامه ریزی فرهنگی با کد رشته محل 21709 برای مقطع کارشناسی از بین سرپرستان خانوار و فرزندان مددجویان تحت حمایت دانشجو می پذیرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 650 فرزند مددجو با حمایت این نهاد در دانشگاه های البرز مشغول به تحصیل هستند افزود: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز می توانند در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی حرفه ای مرکز علمی کاربردی کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت رایگان و بدون پرداخت شهریه تحصیل کنند.

محمّدی فرد گفت: در سال گذشته رقمی معادل هفتصد میلیون تومان برای تأمین شهریه دانشجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اعلام شماره تماس 021-44645793 برای ارائه راهنمایی های لازم به مددجویان گفت: اعضای خانوارهای تحت حمایت این نهاد در البرز می توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org حداکثر تا پنجم شهریورماه نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز