خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 11 طرح آبرسانی در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۴۰۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 11 طرح آبرسانی در شهر های استان زنجان طی هفته دولت سال جاری خبر داده و افزود: یکی از این طرح ها اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 41 کیلومتر می باشد که به روش فاینانس جاری در شهر زنجان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، امروز با اعلام این خبر،  افزود: این طرح از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی بازشت سرمایه به روش فاینانس جاری می باشد  و 300 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آن اختصاص داده شده است.

وی گفت: افتتاح ساختمان اداری امور آبفای شهرستان ابهر با 12 میلیارد ریال اعتبار و با متراژی معادل 770 متر مربع از دیگر طرح های شاخص شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در هفته دولت سال جاری است.

جزء قاسمی اضافه کرد: بهره برداری از طرح احداث مخزن 15000 متر مکعبی 3 غربی و بهسازی ایستگاه پمپاژ و مخزن 3 شرقی شهر زنجان نیز از دیگر طرح هایی است که به بهره برداری خواهد رسید و 5 میلیارد و 100 میلیون میلیون ریال اعتبار برای اجرای آن هزینه شده است و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر زنجان نیز از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است که برای تامین آب مشترکین در شهر زنجان اشاره کرده و همچنین احداث مخزن 1000 متر مکعبی ذخیره آب شرب شهر ارمغانخانه را از دیگر طرح هایی اعلام کرد که در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید که برای اجرای این پروژه 3 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر هیدج و اجرای خط انتقال برای این چاه را نیز از طرح های قابل افتتاح شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در هفته دولت اعلام کرده و افزود: برای اجرای این پروژه در شهر هیدج 5 میلیارد و 530 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه کرد: در مرکز شهرستان طارم و در شهر آببر اجرای پروژه سازه های حفاظتی چشمه کوثر نیز از دیگر طرح هایی است که با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

جزء قاسمی  همچنین به حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر صائین قلعه اشاره کرده و گفت: این طرح همراه با اجرای خط انتقال با 6 میلیارد و 760 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری می رسد که با اجرای مجموع این طرح ها شاهد خدمات رسانی بیشتر به مشترکین آب و فاضلاب در شهر های استان زنجان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز