خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در گفت‌وگو با ایلنا:

مشکلی برای توزیع بنزین سوپر نداریم / کیفیت بنزین یورو 4 از سوپر بالاتر است

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۰۲۵

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: روزانه 78 تا 80 میلیون لیتر بنزین تولید و مصرف می‌شود که حدود 8 تا 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم.

بیژن حاج محمدرضا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره توزیع بنزین سوپر در جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار داشت: در حال حاضر بنزین یورو به اندازه کافی در تمامی جایگاه‍‌‌ها موجود است و تراکم و ترافیکی هم در هیچ جایگاهی شاهد نیستیم. بنزین سوپر نیز در جایگاه‌های پرفروش به اندازه کافی توزیع می‌شود و مشکلی نیست.

وی با بیان اینکه جایگاه‌های پر فروش را در اولویت توزیع بنزین سوپر قرار دادیم، افزود: مشکل بنزین سوپر به کل حل شده و در حال حاضر در بیش از 10 جایگاه این نوع بنزین عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت تصریح کرد: بنزین سوپر از اصفهان و اراک در حال بارگیری است و ظرف امروز و فردا همه جایگاه‌ها پر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بنزین یورو 4 از کیفیت بالاتری نسبت به سوپر برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید به مردم گفت که بنزین یورو 4 اکتان بالاتری دارد و از سوپر زلال‌تر است ولی مردم فکر می‌کنند فقط سوپر بدون سرب است.

حاج محمدرضا یادآور شد: در حال حاضر چرخه سوخت براحتی گردش می‌کند و تمامی جایگاه‌ها غیر از تعداد معدودوی که در حال تعمیر هستند، بقیه در مدار هستند.

وی در ادامه گفت: روزانه 78 تا 80 میلیون لیتر بنزین تولید و مصرف می‌شود که حدود 8 تا 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم.

 رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت با اشاره به اینکه کیفیت سوخت در تمامی جایگاه‌ها مناسب است، بیان کرد: در حومه‌های شهر بنزین یورو 2 و در کلانشهرها بنزین یورو 4 توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز