خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در گفت‌وگو با ایلنا:

فقط جایگاه‌های پرفروش بنزین سوپر می‌فروشند/کمبود سوخت نداریم / 30 میلیون لیتر از بنزین جایگاه‌ها یورو 4 است

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۲۱۰

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه توزیع بنزین و گازوئیل نداریم و امیدواریم که ستاره خلیج فارس کمک کند تا اورهال پالایشگاه شازند به اتمام برسد.

بیژن حاج محمدرضا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره کم شدن بنزین سوپر در برخی از جایگاه‌ها اظهار داشت: ما هر سال این مسئله را داریم و تولید بنزین سوپر پایین می‌آید و اجبارا به تعدادی از جایگاه‌های پرفروش سوپر، بنزین سوپر داده می‌شود اما در کل کمبود سوخت نداریم.

وی با بیان اینکه مشکل توزیع بنزین سوپر تا آخر ماه بر طرف می‌شود، افزود: ما در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه توزیع بنزین و گازوئیل نداریم و امیدواریم که ستاره خلیج فارس کمک کند تا اورهال پالایشگاه شازند به اتمام برسد.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت با بیان اینکه روزانه حدود 75 میلیون لیتر سوخت در کشور مصرف می‌شود، تصریح کرد:  در حال حاضر در کلان‌شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و اراک داخل محدوده شهری سوخت یورو 4 و در حومه کل شهرها بنزین یورو 2 مصرف می‌شود یعنی از 75 میلیون لیتر بنزین در روز 28 تا 30 میلیون لیتر یورو 4 و بقیه یورو 2 است.

وی درباره استفاده از کارت برای خرید بنزین نیز گفت: جایگاه‌های تک سکو و جایگاه‌هایی که جدید راه اندازی شده‌اند دستگاه کارتخوان ندارند و فقط بنزین 1000 تومانی می‌فروشند و فعلا صحبت از این است که کارت‌های جدید جایگزین کارت‌های سوخت قبلی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز