خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار اعلام کرد:

هفته آخر شهریور، هفته پاکسازی مدارس در رودبار

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۹۰۲

فرماندار رودبار در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان هفته آخر شهریور را هفته پاکسازی مدارس این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل میرغضنفری با بیان اینکه فضای نشاط و انگیزه در مدارس را باید بالا ببریم گفت: در آستانه بازگشایی مدارس هفته آخر شهریور پاکسازی و زیباسازی مدارس رودبار با همکاری شهرداری‌ها، مدیران مدارس و انجمن اولیاء و مربیان انجام می‌شود.

وی از مدیریت آموزش و پرورش خواست با بکار‌گیری مدیران لایق، شایسته و دغدغه‌مند در مدارس  و استفاده از فنون و روش‌های نوین آموزشی تلاش کنند تا سطح کیفی آموزش ارتقاء یابد.

فرماندار همچنین گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و پیگیری نماینده رودبار از مبادی ملی دانشکده فنی دختران در یکی از هنرستان‌های رودبار تاسیس می‌شود که امیدواریم گامی مناسب در جهت آموزش‌های دانشگاهی مبتنی بر قابلیت‌های منطقه ای و بومی برداشته شود.

وی همچنین با اشاره به نهادینه‌سازی مقوله سلامت گفت: آموزش و پرورش از نهادهای معتبر و مهم است که در سلامت نقش اساسی دارد از این رو نیاز است 5 دقیقه آخر کلاس‌های درس به مقوله سلامت اختصاص یابد تا گام‌های اصولی و اساسی را در ارتقای سلامت جامعه برداریم و دانش‌آموزان به عنوان سفیران سلامت باشند.

فرماندار همچنین با اشاره به وجود متقاضیان برای خرید زمین‌های مدارس تعطیل شده گفت: در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی املاک مازاد و بلا استفاده واگذار گردد تا مورد استفاده مفید و بهینه قرار گیرد.

وی تجهیز مدارس مورد استفاده برای اسکان فرهنگیان را مورد تاکید قرار داد و در خصوص انتقال فرهنگیان هم گفت: از آنجائی که از لحاظ قانونی، وجدانی و شرعی نسبت به دانش آموزان مسئولیت داریم با انتقالیها موافقت نمی‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز