خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد:

شناسایی3 انبار لوازم خانگی و یک انبار کاغذ احتکار شده در سبزوار

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۸۹۴

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۳ انبار لوازم خانگی و یک انبار کاغذ احتکار شده به ارزش ۱۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال در حاشیه شهرستان سبزوار خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار قادر کریمی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سبزوار در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از احتکار مقادیر زیادی لوازم خانگی و کاغذ در ۴ انبار واقع در حاشیه غربی و جنوبی شهر سبزوار دست یافتند.

وی افزود: پلیس پس از تکمیل تحقیقات اولیه پرونده و شناسایی محل‌های مورد نظر با هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت در ۴ عملیات جداگانه، از ۳ انبار واقع در غرب شهرستان سبزوار مقادیر زیادی لوازم خانگی شامل لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز، یخچال، فریزر و در یک انبار واقع در جنوب این شهرستان مقدار ۴ هزار کیلوگرم کاغذ جمعا به ارزش ۱۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در این راستا ۴ متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعی در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا پیگیری و اقدام‌های قانونی لازم در این باره به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز