خبرگزاری کار ایران

تسهیل درپرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان کشوری/پرداخت الکترونیکی هزینه‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۸۱۳

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری از تسهیل در روند پرداخت هزینه درمانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: هزینه‌ای درمانی بازنشستگان این صندوق بصورت الکترونیکی پرداخت میشود.

به گزارش ایلنا، امین پورذاکری با اعلام این خبر گفت: با راه‌اندازی این سرویس هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان بیمه تکمیلی درمان که از مراکز خارج از قرارداد استفاده می‌کردند از ۲۸ مرداد ماه به صورت الکترونیکی به حساب حقوقی آنان واریز خواهد شد.

به گفته وی، این اقدام خدمتی جدید در سبد خدمات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری و در راستای ارتقای کیفیت سطح خدمات قابل ارائه در بیمه تکمیلی درمان به بازنشستگان و موظفین و همچنین به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیر انجام شده است.

وی افزود: پیش از این پرداخت خسارت درمان مراکز خارج از قرارداد بیمه تکمیلی در یک فرآیند زمان بر و پیچیده و با صدور حواله صورت می‌گرفت که لزوم وصول آن مراجعه شخص ذی‌نفع به شعب بانک صادرات بود.

پورذاکری اظهار داشت: با راه‌اندازی این خدمت یکی از مهمترین مطالبات مخاطبین صندوق در سالهای اخیر اجابت شده و خدمتگزاران این جامعه بزرگ و ارجمند تمام تلاش خود را برای برآورده کردن سایر خواسته‌های این عزیزان به کار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز