خبرگزاری کار ایران

نماینده نهاوند:

خالی کردن خزانه ارزی و پخش ۵۰ تن طلا و سکه تناسبی با اقتصاد مقاومتی ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۳۶۲

نماینده مردم نهاوند گفت:آنچه مربوط به دولت است آقای رئیس جمهور باید بداند هنوز تکلیف تیم اقتصادی مشخص نیست. اگر در راستای منویات رهبری اقدام کنیم باید مشخص شود منِ نماینده باید از کدام مسئولان دفاع کنم. آیا خالی کردن خزانه از ارز و پخش ۵۰ تن طلا و سکه تناسبی با اقتصاد مقاومتی دارد؟

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسن بهرام‌نیا در نطقی میان‌دستور در صحن علنی مجلس با اشاره به مسائل اقتصادی کشور گفت: ما در این زمینه باید آنچه را که در راستای موانع این مشکلات اقتصادی است تلاش کنیم که خلأهای قانونی و موانع موجود را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: آنچه مربوط به دولت است آقای رئیس جمهور باید بداند هنوز تکلیف تیم اقتصادی مشخص نیست. اگر در راستای منویات رهبری اقدام کنیم باید مشخص شود منِ نماینده باید از کدام مسئولان دفاع کنم.

نماینده مردم نهاوند ادامه داد: اصولا راهبردها و برنامه‌های دولت باید در همین راستا باشد. آیا خالی کردن خزانه از ارز و پخش ۵۰ تن طلا و سکه تناسبی با اقتصاد مقاومتی دارد؟

این نماینده مجلس با اشاره به رژیم حقوقی دریای خزر که توسط پنج کشور جلسه آن تشکیل شد گفت:‌ دولت قبل از حضور در این جلسه باید نظر مجلس را احصا می‌کرد هرچند قرار است که طی لایحه‌ای به مجلس باید و نیاز به رای چهار پنجم از نمایندگان دارد اما باید قبل از ورود به آن جلسه نظر مجلس احصا می‌شد چرا که دریای خزر از نظر مختصات تعیین حدود، طول و عرض و عمق برای ما بسیار مهم است. از وزرای نفت و اقتصاد می‌خواهم که در مجلس حضور یابند و در این خصوص شفاف سازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز