خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری قزوین خبرداد:

برگزاری دادگاه رسیدگی به تخلفات ۲ کارمند اداره راه و شهرسازی قزوین

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۷۸۸

رئیس دادگستری شهرستان قزوین از برگزاری دادگاه رسیدگی به تخلفات ۲ کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین به دلیل تخلفات مالی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام کثیرلو گفت: آذرماه سال ۹۵ دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری ۲ کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین به دلیل برخی تخلفات مالی خبر داد که جلسه رسیدگی به اتهامات این ۲ کارمند در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو قزوین به ریاست قاضی کاظم پور برگزار شد.
 
حجت الاسلام کثیرلو گفت:در جلسه دادگاه با توجه به کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای قزوین، موضوع نقل و انتقال ۶۷ قطعه از زمین‌های دولتی به اشخاص از طریق جعل اسناد توسط متهمین اصلی مورد رسیدگی قرار گرفت.
 
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین افزود: این پرونده ۱۷ متهم دارد که ۲ نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی قزوین به عنوان متهم اصلی همچنان بازداشت هستند و ۱۵ متهم دیگر که عناوین اتهامی موجود در کیفرخواست صادره انتقال مال غیر (کلاهبرداری)، جعل و استفاده از سند مجعول، تحصیل مال نامشروع و سهل انگاری در انجام وظیفه است.
 
این مقام قضایی گفت: تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و پس از تکمیل تحقیقات و برگزاری جلسه رسیدگی رای دادگاه بدوی توسط شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو قزوین صادر خواهد شد.

 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز