خبرگزاری کار ایران

بررسی مسایل حوزه تعلیم و تربیت تربت‌حیدریه با حضور وزیر آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۳۶۰

در دومین روز سفر وزیر به خراسان رضوی مسایل حوزه تعلیم و تربیت شهرستان تربت حیدریه با حضور وزیر آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه با حضور سیدمحمد بطحایی در سالن اجتماعات فرمانداری  تربت حیدریه تشکیل و مسائل حوزه تعلیم و تربیت مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

در این جلسه که جمعی از فرهنگیان نیز حضور داشتند، نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان، دوتن از نمایندگان معلمان، دانش‌آموز عبدالهی دارنده رتبه اول در کنکور سراسری در رشته زبان خارجی  و تنی چند از مسئولان محلی درباره مسائل مختلف تعلیم و تربیت سخن گفتند و مطالباتی را با وزیر آموزش و پرورش مطرح کردند.

باستانی نماینده تربت حیدریه و مه‌ولات در مجلس در این جلسه وزیر آموزش و پرورش را از وزرای توانمند برشمرد و اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی از جمله مشکلاتی است که باید به آن پرداخته شود وتجمیع مدارس کوچک را در روستاها  مسئله ساز عنوان کرد. وجود مسیری برای طرح مطالبات صنفی توسط معلمان همواره ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز مهمترین وظیفه  نظام تعلیم و تربیت اجرای سند تحول  دانست و بر توسعه مشارکت‌ها و تفویض اختیار به مدارس، مدرسه محوری تاکید کرد.

نوروزیان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز اظهارکرد:  تامین بخشی ازکمبود نیروی انسانی را می توان از طریق دانشگاههای استان تامین کرد.

وی طرح خرید خدمات آموزشی را بسیار خوب و مطلوب دانست و خواستار تقویت آن شد و تسریع در اجرای این طرح را ضروری برشمرد.

معیشت معلمان، بازنشستگان، بیمه تکمیلی، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور، تاکید بر حذف آزمون‌ها، ضرورت افزایش بودجه آموزش و پرورش، کمبود نیروی انسانی و... از جمله مسائلی مطروحه در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز