خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید میدانی مسئولان شهرستان طالقان از روستاهای دهستان پایین طالقان

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۹۴

امروز فرماندار طالقان به اتفاق امام جمعه و نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان طالقان از روستاهای دهستان پایین طالقان بازدید نموده و از نزدیک مشکلات این روستا ها را مورد بررسی قرار دادند .

به گزارش ایلنا، جواد صادقلو، فرماندار طالقان در مسجد روستای انگه با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به روستا ها گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم با رویکرد توسعه و اشتغال پایدار به روستاها نگاه ویژه‌ای شده چه بسا از سال 1380 که دهیاری ها شکل گرفت ، تا کنون 13 هزار میلیارد تومان اعتبار به روستاها تعلق گرفت  که از این مبلغ 11 هزار میلیارد آن در دولت‌های تدبیر و امید تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار طالقان در ادامه افزود: یک‌سوم بودجه تملک دارایی شهرستان طالقان به راه‌های روستایی تعلق پیدا کرده و همچنین در بودجه سال 97 برای پروژه‌های آب شرب و ذخیره آب کشاورزی روستاهای این دهستان اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

محمود بهمنی، نماینده مردم  شهرستانهای طالقان، ساوجبلاغ و نظر آباد نیز طی سخنانی به پیگیری مشکلات روستاییان در مجلس اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده روستاهای بالای 20 خانوار از راه آسفالت، برخوردار خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه شهرستان طالقان نیز در این مراسم گفت: حضور مسئولان در روستاها و بررسی مشکلات روستائیان از نزدیک موجب دلگرمی مردم خواهد شد و تداوم این موضوع می‌تواند تا حد زیادی موانع را مرتفع کند.

وی در ادامه به نقش ارتباطات در حل مشکلات اشاره نمود و گفت: ارتباط مردم با شوراها و ارتباط  شوراها  با مسئولان شهرستان و استان و کشور می‌تواند در آبادانی روستاها نقش به‌سزایی ایفا کند.

گفتنی است در این دیدار رؤسای ادارات راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل جاده ای، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، برق، آبفای روستایی، مخابرات، صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی، فرماندهی انتظامی و بخشدار مرکزی پاسخگوی موارد مطروحه مردم و شوراهای اسلامی دهستان پایین طالقان، شرکت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز