خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی غرب بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۳۷۱

فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) از منطقه پدافند هوایی غرب (شهدای سوباشی) وایستگاه رادار شهید دستنبو (سوباشی) بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌‌‌فرد، فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌‌‌‌‌ا1لانبیاء (ص) از منطقه پدافند هوایی غرب (شهدای سوباشی) و ایستگاه رادار شهید دستنبو (سوباشی) بازدید نمودند و با کارکنان این ایستگاه چهره به چهره دیدار کردند.

در این بازدید صباحی‌‌‌‌‌‌‌فرد با سربازان وظیفه این یگان نیز دیدار داشتند و دستوراتی جهت برطرف کردن مشکلات تعدادی از آن ها را صادر کردند. 

وی در این بازدید و در جمع کارکنان این ایستگاه راداری اظهار داشت: ایستگاه رادار شهید دستنبو (شهدای سوباشی) به عنوان شناسنامه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌‌‌الانبیاء است و مسلما تمام کارکنان پدافند به این هویت و ارزش افتخار می‌‌‌‌کنند و چه افتخاری بالاتر از اینکه در چنین مکان مقدسی خدمت کنیم و به حق باید هنگام ورود به این ایستگاه با وضو وارد شد این ایستگاه پر افتخارترین ایستگاه راداری است. در کشور عزیزمان چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در حال حاضر  جایی که ۲۰ نفر از بهترین و برجسته‌‌‌‌ترین افسران قرارگاه عاشقانه، آگاهانه و دلیرمردانه به آغوش شهادت شتافتند. امید است ادامه‌‌دهنده راه آن عزیزان باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز