خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی‌فرد:

شبکه یکپارچه پدافند هوایی اشراف کاملی بر آسمان کشور دارد

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) صبح امروز از مرکز آموزش‌های تخصصی و مجموعه اقدامات آماد و پشتیبانی این قرارگاه در حوزه‌های مختلف بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر صباحی فرد در بازدید از مرکز آموزشهای تخصصی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: این مرکز نقش مهمی در آموزشهای تکمیلی افسران و درجه داران پدافندی دارد و علاوه بر برگزاری دوره‌های مقدماتی رسته‌ای، دوره‌های تکمیل تخصصی درجه داران و دوره‌های عالی رسته‌ای افسران، در خصوص آموزش تخصص‌های پدافندی به کارکنان سایر نیرو‌ها نیز فعالیت دارد.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی رشد و پیشرفت این قرارگاه را حاصل تلاش هماهنگ همه ارکان و قسمت‌ها دانست و گفت: افزایش ۱. ۵ برابری در گسترش سایت‌های موشکی، افزایش دو برابری در ایستگاه‌های راداری و شنود الکترونیکی پیشرفته و به روزو طراحی و ساخت سامانه‌های مورد نیاز و بومی پدافندی در ۵ سال گذشته حاصل فعالیت همه بخش‌های قرارگاه پدافند هوایی است و در این میان پشتیبانی و حمایت مجموعه آماد بسیار مهم و تاثیر گذار بوده است.

صباحی فرد در پایان تاکید کرد: مجموعه اقدامات قرارگاه پدافند هوایی برای حفظ امنیت و پاسداری از دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز شبکه یکپارچه و بومی قرارگاه پدافند هوایی با اقتدار آسمان کشور را رصد می‌کند و اشراف کاملی بر آسمان کشور دارد و امنیت مناسبی برای پرواز‌های عبوری و داخلی فراهم شده است.

کد خبر : ۳۸۸۵۱۲